Hvilken barnevogssele har I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Shoppingmor

Hej folkens

Står og skal til at investere i en barnevognssele, og er lidt i tvivl om hvilken slags, som er bedst. Det er vores 3. barn, men vi har fået forlagt den sele vi havde til vores to første børn, så vi skal have en ny.

Kan se at Thorn selen f.eks. er anderledes end Trille selen, som ligner en slags blusesele, og mit spørgsmål er så - er Trille selen mere sikker end f.eks. Thorn selen?

Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

An&Jo

Shoppingmor skriver:

Hej folkens

Står og skal til at investere i en barnevognssele, og er lidt i tvivl om hvilken slags, som er bedst. Det er vores 3. barn, men vi har fået forlagt den sele vi havde til vores to første børn, så vi skal have en ny.

Kan se at Thorn selen f.eks. er anderledes end Trille selen, som ligner en slags blusesele, og mit spørgsmål er så - er Trille selen mere sikker end f.eks. Thorn selen?

Natascha

kan ikke huske mærket, men jeg har købt den i bilka..

Det er med kliklås, og med en beklædning bagpå som dækker ryggen..

den er rigtig god, og har vidst også vundet noget i en test..

Anmeld

21. februar 2012

Rebecca55

Shoppingmor skriver:

Hej folkens

Natascha

Det vil jeg også meget gerne vide, så følger lige med...

Anmeld

21. februar 2012

maria_wlt

Jeg har haft en Emmaljunga og en Trille sele.. Trille selen var bedst og nemmeste..

Tror nemt man kan købe en i Bilka uden problemer..

Anmeld

21. februar 2012

Jonatansmor

Shoppingmor skriver:

Hej folkens

Natascha

Vi har også den med klikfunktion ude fra bilka.

Du skal bare sørge for det ikke bliver den med indspænding, lynlås og løse bånd. En dreng er kvalt i sin dagpleje i sådan en, for et års tid siden

Anmeld

21. februar 2012

Chris86

Vi har en fra Odder...

Anmeld

21. februar 2012

Shoppingmor

Jonatansmor skriver:

Vi har også den med klikfunktion ude fra bilka.

Du skal bare sørge for det ikke bliver den med indspænding, lynlås og løse bånd. En dreng er kvalt i sin dagpleje i sådan en, for et års tid siden

Hmm, den fra Trille som jeg har set er netop sådan en med lynlås, men ved ikke om den har løse bånd (hvilket der jo slet ikke bør være i en barnevognssele).

Nu bor jeg ikke lige i nærheden af Bilka  og er nok også sådan lidt gammeldags, og synes jo egentligt at babyudstyr, ja det køber man altså i en babyudstyrsbutik, og ikke i et varehus/supermarked

Men tænker at valget falder på en af dem med klik-funktion, som vi kender i forvejen...

VH natascha

Anmeld

21. februar 2012

LenaJohansen

An&Jo skriver:

kan ikke huske mærket, men jeg har købt den i bilka..

Det er med kliklås, og med en beklædning bagpå som dækker ryggen..

den er rigtig god, og har vidst også vundet noget i en test..

Den kan jeg os kun sige go for

Den samme har jeg til min datter

Anmeld

21. februar 2012

maria_wlt

Shoppingmor skriver:

Hmm, den fra Trille som jeg har set er netop sådan en med lynlås, men ved ikke om den har løse bånd (hvilket der jo slet ikke bør være i en barnevognssele).

Nu bor jeg ikke lige i nærheden af Bilka  og er nok også sådan lidt gammeldags, og synes jo egentligt at babyudstyr, ja det køber man altså i en babyudstyrsbutik, og ikke i et varehus/supermarked

Men tænker at valget falder på en af dem med klik-funktion, som vi kender i forvejen...

VH natascha

Den her er god

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=trille+barnevognssele&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=da&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=k5VDT-TXIOr_4QTGm93_Bw&biw=1280&bih=680&sei=lZVDT7LXFsTJswbT8Mm5Ag

Anmeld

21. februar 2012

Maja88

jeg har en trille med klikfunktion

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.