Muffins opskrift søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Carl-Emil's mor

Jeg synes det må være tid til jeg prøver noget nyt så tænkte jeg måtte spørge om jeres allerbedste muffinsopskrift der er et " krav " skal være luftig og lækker så piger håber nogle af jer ligger inde med nogle lækre opskrifter I vil dele ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Carl-Emil's mor

Der må da findes nogle lækre opskrifter som folk kan anbefale??

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

Følger lige med
Jeg bruger altid en fra Agnes Cupcakes som har været i Søndagsavisen engang .. Den synes jeg er rigtig god ! Kan godt prøve at finde den , hvis det er ?

Anmeld

22. februar 2012

morethanperfect

Carl-Emil's mor skriver:

Jeg synes det må være tid til jeg prøver noget nyt så tænkte jeg måtte spørge om jeres allerbedste muffinsopskrift der er et " krav " skal være luftig og lækker så piger håber nogle af jer ligger inde med nogle lækre opskrifter I vil dele ud af

http://arla.dk/opskrifter/bananmuffins-med-chokolade/

Bedste opskrift ever !!

Anmeld

22. februar 2012

B&J

22. februar 2012

Carl-Emil's mor

Iiiiih hvor er I gode piger hvis I har flere uden chokolade erDe meget mere end velkomne da jeg ammer men demMed chokolade skal prøves når vi ikke ammer mere

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

morethanperfect skriver:

http://arla.dk/opskrifter/bananmuffins-med-chokolade/

Bedste opskrift ever !!

Drømmemuffins!

125 g margarine 275 gr sukker 125 gr mel 3 æg 2 tsk mandel /rom essens 50 gr chokolade 50 gr mandler nøder /mandler
Fremgangsmåde: Rør margarine og sukker godt sammen. Rør 1 æg i ad gangen og tilsæt essens og mel. Derefter chokolade og grovhakkede nødder /mandler. Hold dejen i små forme (kund halvt fyldt) kom evt en nød i hver. Bages i 190 C i 20-30 min til de er lysebrune.

Anmeld

22. februar 2012

Pige2009

Eller denne ultranemme, som jeg bager chokoladekage af. Samme fremgangsmåde, men muffins skal kun have 12 min i ovnen

200 g hvedemel  
50 g cacaopulver  
1/2 tsk natron  
250 g sukker  
1/2 tsk kanel  
2 dl skummetmælk  
100 g Smør  
2 æg  
Fremgangsmåde: -Forvarm ovnen til 180°C.
-Rør alle de tørre ingredienser samt mælk sammen. Tilsæt så æg og til sidst smeltet smør. Hæld dejen i et kagefad eller en bradepande.
-Bag kagen i 45 min. midt i ovnen.

Anmeld

22. februar 2012

Carl-Emil's mor

Baagøe skriver:

Eller denne ultranemme, som jeg bager chokoladekage af. Samme fremgangsmåde, men muffins skal kun have 12 min i ovnen

200 g hvedemel  
50 g cacaopulver  
1/2 tsk natron  
250 g sukker  
1/2 tsk kanel  
2 dl skummetmælk  
100 g Smør  
2 æg  
Fremgangsmåde: -Forvarm ovnen til 180°C.
-Rør alle de tørre ingredienser samt mælk sammen. Tilsæt så æg og til sidst smeltet smør. Hæld dejen i et kagefad eller en bradepande.
-Bag kagen i 45 min. midt i ovnen.

Iiiih lyder jo lækkert

Anmeld

22. februar 2012

Maja_4000

https://www.baby.dk/debat/143861pi1/muffins--cupcak es/bananchokolade-cupcakes.aspx
Link til en tråd jeg lavede engang .. Der er opskriften i .. Den kan varieres i det uendelige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.