Hverdagskuren er startet :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Zafir

Jeg har idag startet min 'hverdagskur'. Det jeg ved jeg kan holde.

Det består i at jeg nu er startet på Allevo pulver til morgenmad frokost og evt aftenssnack. Hvis jeg har brug for flere mellemmåltider er det rug knækkebrød uden smør på og frugt/grønt.

Aftensmad spiser jeg med familien. I weekenden er jeg ikke på kur, men tænker over hvor meget snack jeg spiser.

Jeg VED at mine 'problemer' er at jeg er lidt for glad for smør på mit brød og min aftenssnak alt for ofte bliver digestives med ost og smør og et stort glas kakaomælk (hehe) istedet for noget sundt og lækkert... mmm... Og min frokost alt for ofte bliver altfor usund.

Så jeg er ret sikker på at denne her model kan hjælpe mig af med de der 5-6 kilo der er kommet for meget på mig, så mine bukser strammer... Også skal jeg også blive bedre til at få brugt min powerhoop, hver dag.

Men altså - min hverdagskur er startet Og Allevo smagte OK. NÅr jeg har spist den pakke af det, så prøver jeg nutrilett, så jeg kan se hvad jeg bedst kan lide, men jeg kan sagtens spise mig igennem Allevo pakken.

Så målet er 65 kilo og passe alle mine bukser - det burde kunne klares på 2 mrds tid håber jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

serinasmor

god arbejdslyst

Anmeld

21. februar 2012

Zafir

serinasmor skriver:

god arbejdslyst

Tak

Anmeld

26. februar 2012

annec

Zafir skriver:

Jeg har idag startet min 'hverdagskur'. Det jeg ved jeg kan holde.

Det består i at jeg nu er startet på Allevo pulver til morgenmad frokost og evt aftenssnack. Hvis jeg har brug for flere mellemmåltider er det rug knækkebrød uden smør på og frugt/grønt.

Aftensmad spiser jeg med familien. I weekenden er jeg ikke på kur, men tænker over hvor meget snack jeg spiser.

Jeg VED at mine 'problemer' er at jeg er lidt for glad for smør på mit brød og min aftenssnak alt for ofte bliver digestives med ost og smør og et stort glas kakaomælk (hehe) istedet for noget sundt og lækkert... mmm... Og min frokost alt for ofte bliver altfor usund.

Så jeg er ret sikker på at denne her model kan hjælpe mig af med de der 5-6 kilo der er kommet for meget på mig, så mine bukser strammer... Også skal jeg også blive bedre til at få brugt min powerhoop, hver dag.

Men altså - min hverdagskur er startet Og Allevo smagte OK. NÅr jeg har spist den pakke af det, så prøver jeg nutrilett, så jeg kan se hvad jeg bedst kan lide, men jeg kan sagtens spise mig igennem Allevo pakken.

Så målet er 65 kilo og passe alle mine bukser - det burde kunne klares på 2 mrds tid håber jeg.

Det klare du da helt sikkert

jeg har selv tabt 6,1 på knap 2 mdr, ved bare at tænke lidt over hvad jeg spiser og droppe slikken og sodavand. Og har stadig levet lidt usundt i weekenderne. 

Men tror ikke der ryger flere kilo nu, ved at bare spise lidt sundere. Så skal til at kæmpe for de sidste 11 kg  

Så go' for det 

Anmeld

26. februar 2012

Københavnermor

Hvordan går det med hverdagskuren Zafir?? 

Anmeld

26. februar 2012

Zafir

Nu som Moar skriver:

DeHvordan går det med hverdagskuren Zafir?? 

Jeg syntes det går rigtig godt. jeg føler mig allerede slankere hehe.

Jeg har dog gjort det, at jeg har spist frugt og grønt i løbet af dagen og et stykke knækbrød med en smule Light Rejeost på, til min shake, for min hjerne vil ligesom ikke godtage at et måltid kun smager af cacao og ikke tygges.

Men alt i alt, er jeg kommet rigtig godt igennem første uge. Jeg har spist en pakke allevo, som jeg synes smagte helt ok. Så kommer turen til nutrilett i næste uge. så ser vi hvad jeg bedst kan lide.

Anmeld

26. februar 2012

Zafir

annec skriver:

Det klare du da helt sikkert

jeg har selv tabt 6,1 på knap 2 mdr, ved bare at tænke lidt over hvad jeg spiser og droppe slikken og sodavand. Og har stadig levet lidt usundt i weekenderne. 

Men tror ikke der ryger flere kilo nu, ved at bare spise lidt sundere. Så skal til at kæmpe for de sidste 11 kg  

Så go' for det 

Rigtig godt klaret!

Håber du får de sidste kilo af. Jeg har bare som mål, at komme af med de 5-6 kilo, der er træls.

Str 36 har jeg droppet hehe. Man er jo altså heller ikke 20 år mere,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.