Moulder - how to do it??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvordan bruger man de der moulders eller hvad de hedder??:/ har lige modtaget mine blomster moulders idag og er godt nok i tvivl om det er rigtigt man bare trykker fondante ned lader det sidde nogle min også presser det ud??:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Dot D

Jeg presser mit fondant ned i moulden, og jeg sørger for, at det er kommet ud i alle krogene i moulden. Så vender jeg den på hovedet og trækker let i kanterne så min "ting" falder ud.

Nemt....

Husk, at hvis du vil duste med maizena eller lignende, så gør det på FONDANTEN og IKKE i moulden..

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg presser mit fondant ned i moulden, og jeg sørger for, at det er kommet ud i alle krogene i moulden. Så vender jeg den på hovedet og trækker let i kanterne så min "ting" falder ud.

Nemt....

Husk, at hvis du vil duste med maizena eller lignende, så gør det på FONDANTEN og IKKE i moulden..

Hvor lang tid lader du det sidde?? Det er nemlig roser og frygter virkelig for hvor svært det er men tusind tak for dit svar

Anmeld

21. februar 2012

Dot D

Anonym skriver:

Hvor lang tid lader du det sidde?? Det er nemlig roser og frygter virkelig for hvor svært det er men tusind tak for dit svar

Jeg tager det ud med det samme har aldrig hørt, at det skulle sidde i et stykke tid. Når først det er trykket i form, så bliver det dér, så du kan roligt tage det ud med det samme

Du spørger bare

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg tager det ud med det samme har aldrig hørt, at det skulle sidde i et stykke tid. Når først det er trykket i form, så bliver det dér, så du kan roligt tage det ud med det samme

Du spørger bare

Ååååh jeg håber det virker.. Ellers vil jeg nok gerne vende tilbage vedrørende lidt online hjælp

Anmeld

21. februar 2012

Dot D

Anonym skriver:

Ååååh jeg håber det virker.. Ellers vil jeg nok gerne vende tilbage vedrørende lidt online hjælp

Det skal nok virke...

Men jeg prøvede flere gange med mine moulds før jeg havde taget på det, så jeg vil foreslå, at du tager en klump fondant i en forfærdelig farve, hi hi, og leger med det nogle gange. Så finder du ud af, hvor meget du skal presse, for at det kommer ud i alle kroge, du finder ud af, hvor meget fondant, du skal bruge for at det ikke vælter ud af formen, og du for en rigtig god fornemmelse for, hvordan det er at arbejde med... Så bare i gang

Ellers bare skriv, så svarer jeg, når jeg har tid

God fornøjelse

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Det skal nok virke...

Men jeg prøvede flere gange med mine moulds før jeg havde taget på det, så jeg vil foreslå, at du tager en klump fondant i en forfærdelig farve, hi hi, og leger med det nogle gange. Så finder du ud af, hvor meget du skal presse, for at det kommer ud i alle kroge, du finder ud af, hvor meget fondant, du skal bruge for at det ikke vælter ud af formen, og du for en rigtig god fornemmelse for, hvordan det er at arbejde med... Så bare i gang

Ellers bare skriv, så svarer jeg, når jeg har tid

God fornøjelse

Iiiih hvor er du suveræn tusind tak må prøve imorgen når jeg har fået handlet ind

Anmeld

22. februar 2012

birgit1984

og ellers put det 5 min. i fryseren

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

birgit1984 skriver:

og ellers put det 5 min. i fryseren

Altså inden man tager det ud??

Anmeld

22. februar 2012

birgit1984

Ja, inden du tager det ud af mould... Det fungerer fint her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.