ww - med opstart i dag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

lonemus

Nå, hvor mange er vi så der er startet op i dag?

Jeg er )

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Susan1978

ja jeg er også startet i dag.

Eller allerede igår aftes lavdede jeg aftensmad ud fra en WW ret.

og i dag indtil videre har jeg skrevet ned og holdt styr.. men jeg ved faktisk ikke helt præcis hvor mange point jeg må få.

er der nogen af jer der har den point udregning formel? ikke til hvor mange point man må få men hvis man skal regne nogle madvarer ud.

jeg kan ikke helt huske den..

Anmeld

24. marts 2009

linemus

Ja, jeg startede jo i går og er stadig med Er dog sulten hele tiden. Det føles ikke som om jeg bliver ordentlig mæt, når jeg ikke kan stoppe maven med brød, kage og sukker Men hellere være sulten end at give op. Jeg giver ikke op denne gang. Det er 100%.

Formel? Sådan en ville jeg mægtig gerne have, hvis du finder den, Susan.

Hvad fik I at spise til middag igår/idag?

- Line

Anmeld

26. marts 2009

Susan1978

Line har du set vi har fået en gruppe.. så kan vi tale om alle vores point der uden at irritere andre med vores kostomlægning..

Lone, du har jo set den..

Feeedt

Anmeld

26. marts 2009

ka li ja

jeg er også startet igen i dag!
1.dag uden kage..... åhh det er hårdt. jeg er også sulten nu.. eller dvs lækkersulten! for tror bare det er vanen

har taget 2 kg på her i ferien

Anmeld

27. marts 2009

Susan1978

ka li ja skriver:

jeg er også startet igen i dag!
1.dag uden kage..... åhh det er hårdt. jeg er også sulten nu.. eller dvs lækkersulten! for tror bare det er vanen

har taget 2 kg på her i ferien

Det må være vanen.. for pokker jeg også higer efter det søde.. men jeg har så tilladt mig at gemme lidt point til noget af det søde også går det faktisk ret godt.

du må med ind på v.v. debatten.. jeg tænker at lægge lidt lækkert ind med gode mellemmåltider osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.