skal jeg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Ditte-3

hej her inde

jeg er i uge 18+5 , og mit spørsmål er jeg er lige flytted og enden jeg flytted havde jeg fået en tid ved jormor i den by jeg bode i men tiden var først efter min flytning, vil så høre om jeg får automatisk besked eller om jeg selv skal kontakte dem og om jeg skal kontakte lægen og underratte dem om jeg er grevid eller er det kun jormoren det kommer ved. har vert til lægebesøg i den gamle kumune så mine oplysninger står jo der inde .

håber der er nogle der kan hjælpe her.

undskyld stavefejlene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

An&Jo

Ditte-3 skriver:

hej her inde

jeg er i uge 18+5 , og mit spørsmål er jeg er lige flytted og enden jeg flytted havde jeg fået en tid ved jormor i den by jeg bode i men tiden var først efter min flytning, vil så høre om jeg får automatisk besked eller om jeg selv skal kontakte dem og om jeg skal kontakte lægen og underratte dem om jeg er grevid eller er det kun jormoren det kommer ved. har vert til lægebesøg i den gamle kumune så mine oplysninger står jo der inde .

håber der er nogle der kan hjælpe her.

undskyld stavefejlene

det skal du ringe og oplyse ja..

Samtidig med at du skal ringe til din gamle læge og få sendt din journal op til den nye, for den får de ikke automatisk..

Anmeld

21. februar 2012

Ditte-3

An&Jo skriver:

det skal du ringe og oplyse ja..

Samtidig med at du skal ringe til din gamle læge og få sendt din journal op til den nye, for den får de ikke automatisk..

oki smiler det vil jeg så gøre sss tak

Anmeld

21. februar 2012

An&Jo

Ditte-3 skriver:

oki smiler det vil jeg så gøre sss tak

det var så ldit..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.