normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Princesspigen

som flere her inde ved så er jeg førstegangs gravid og ikke mere end i 6-7 uge eller sådan..

jeg har de sidste par nætter men især voldsomt slemt i nat haft en masse dumme drømme om at det kan gå galt og tænk hvis man aboterer osv.. så vågner hele tiden, føler mig utryk osv.. det gør det ikke bedere at kæresten der normalt holder om mig om natten sover i huset der skal gøres istand mens jeg sover i lejligheden grundet alle vores katte.. (1 i huset og 2 i lejligheden).. men er det normalt at have det sådan ? være lidt nervøs for et sku gå galt ? det er jo ønske barnet og har 3 i familien der af den ene eller anden grund har mistet det første barn og fået det 2 de var gravide med..

der ud over lider jeg af forstoppelse hvilke jeg fandt ud af igår godt kan være grundet graviditeten, har i nogle triks til dette eller er der intet at gøre ? tør dårligt tage midicin grundet nervøsitet for babyen..

håber i kan hjælpe mig..  og go dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

(august)

Hej

Jeg havde også drømme dog først senere i begge mine graviditeter og tror det skyldes både at du sover alene og at det er naturligt at være bange for at skulle miste fosteret.

Jeg har drukket sveske juice og det har hjulpet på min forstoppelse. Jeg har måttet spise jern pga. for lav blodprocent begge gange, så det er nok mit bedste råd.

Held og lykke med det hele

Anmeld

21. februar 2012

Ditte-3

det med drømme tror jeg er meget nomal jeg døjer stadi med dumme drømme og jeg er 18 uger. men tror man skal prøve ik at tinge for meget over hvad der kan ske for det gør det bare være så slap af og ting på noget andet s

Anmeld

21. februar 2012

Princesspigen

tak for dit svar, sveske juice, lyder ulækkert men hvis det kan hjælpe

Anmeld

21. februar 2012

Princesspigen

ditte, jeg prøver os men sku bare høre om det kun var mig eller det var normalt

Anmeld

21. februar 2012

Malthes mor

Mod forstoppelse vil jeg anbefale, at du drikker masser af væske helst vand, og spiser fiberrig kost. Og derudover går eller cykler nogle lange turer, så maven kan arbejde.

Held og lykke med din graviditet. Mht til dine drømme, så er det helt natuligt, at du drømmer dem. Moderfølelsen er allerede begyndt at vokse i dig

Anmeld

21. februar 2012

Sille86

Princesspigen skriver:

tak for dit svar, sveske juice, lyder ulækkert men hvis det kan hjælpe

Det behøver det ikke nødvendigvis være... Ellers kan det nogen gange hjælpe at det er iskoldt og du putter et par isterninger i... Og her hafr jeg os haft dumme drømme i starten af mine to graviditeter.. Held og lykke.. Knuser

Anmeld

21. februar 2012

Holbæktrunten

Malthes mor skriver:

Mod forstoppelse vil jeg anbefale, at du drikker masser af væske helst vand, og spiser fiberrig kost. Og derudover går eller cykler nogle lange turer, så maven kan arbejde.

Held og lykke med din graviditet. Mht til dine drømme, så er det helt natuligt, at du drømmer dem. Moderfølelsen er allerede begyndt at vokse i dig

Og kan det ikke gøre tricket må du på apoteket efter Magnesia eller Laktulose 

Anmeld

21. februar 2012

Princesspigen

tak skal i have det må jeg prøve

nogle der har erfaring med baldrian dråber ? må det bruges når man er gravid ? tænker det måske ku gi mig lidt ro til at sove ?

Anmeld

21. februar 2012

l.kjoeller

Princesspigen skriver:

som flere her inde ved så er jeg førstegangs gravid og ikke mere end i 6-7 uge eller sådan..

jeg har de sidste par nætter men især voldsomt slemt i nat haft en masse dumme drømme om at det kan gå galt og tænk hvis man aboterer osv.. så vågner hele tiden, føler mig utryk osv.. det gør det ikke bedere at kæresten der normalt holder om mig om natten sover i huset der skal gøres istand mens jeg sover i lejligheden grundet alle vores katte.. (1 i huset og 2 i lejligheden).. men er det normalt at have det sådan ? være lidt nervøs for et sku gå galt ? det er jo ønske barnet og har 3 i familien der af den ene eller anden grund har mistet det første barn og fået det 2 de var gravide med..

der ud over lider jeg af forstoppelse hvilke jeg fandt ud af igår godt kan være grundet graviditeten, har i nogle triks til dette eller er der intet at gøre ? tør dårligt tage midicin grundet nervøsitet for babyen..

håber i kan hjælpe mig..  og go dag til jer

det er meget normalt at gå med de tanker, da det desværre også er normalt en graviditet kan gå galt. men så længe du ikke bløder ville jeg tage det helt roligt... du kan evt give dig selv den gave at få en tryghedsskanning omkring 7+0 og se hjerteblink. har man først set hjertet slå falder abort risikoen og så ka det være det giver dig lidt ro. gjorde det ved mig hvertfald hvad angår forstoppelse starter jeg dagen med a38 eller cultura, da det kan hjælpe med at holde maven igang. da jeg får ekstra meget jern er det simpelthen nødvendigt for mig, og det gør underværker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.