...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg synes godt nok jeg har anden gang har utrolig mange ligmersmerter .

Og for den da jeg har så fandens ondt i min ryg allerede

Jeg håber at den lille spire bliver hvor den er .
Jeg er så nervøs efter min MA.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det har jeg også haft rigtig meget af her anden gang. Vidste med det samme jeg var gravid, men testede først i uge 5. Havde haft ligament smerter i 1 uge inden da. De er heldigvis gået lidt i sig selv igen efter uger 13. Og nu mærker jeg kun noget hvis jeg overanstrenger mig. Har brugt at ligge med en varmepude rigtig meget! Håber det bliver bedre for dig også! Vh Stine 

Anmeld

21. februar 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det har jeg også haft rigtig meget af her anden gang. Vidste med det samme jeg var gravid, men testede først i uge 5. Havde haft ligament smerter i 1 uge inden da. De er heldigvis gået lidt i sig selv igen efter uger 13. Og nu mærker jeg kun noget hvis jeg overanstrenger mig. Har brugt at ligge med en varmepude rigtig meget! Håber det bliver bedre for dig også! Vh Stine 

Jeg var os helt sikker på jeg var gravid .
Uh uge 13. Jamen der er evighed til . Er kun 4+4 .
Tiden er sp lang i starten ..

Anmeld

22. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Jeg var os helt sikker på jeg var gravid .
Uh uge 13. Jamen der er evighed til . Er kun 4+4 .
Tiden er sp lang i starten ..

Ja men heldigvis så er det som om det går lidt hurtiger når man har været til NF! Nu er jeg i uge 21 og ka slet ik forstå at jeg er over halvvejs! Syntes du sku skaffe dig en varmepudde, hvis ik du allerede har en. Syntes bare næsten det var det eneste som rigtig ku hjælpe! Vh stine

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

åh hvor jeg kender det. Jeg har også så ondt i min lænd at jeg dårligt kan være nogen steder. Det er virkelig virkelig slemt denne gang mindes ikke det gjorde så ondt de andre gange men denne gang øj altså. Kan dårligt sove om natten grundet smerter i lænd og hofter og om dagen jamen altså det gør bae ondt.

Og er kun i starten af graviditeten så håber da det går over igen på et tidspunkt.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

åh hvor jeg kender det. Jeg har også så ondt i min lænd at jeg dårligt kan være nogen steder. Det er virkelig virkelig slemt denne gang mindes ikke det gjorde så ondt de andre gange men denne gang øj altså. Kan dårligt sove om natten grundet smerter i lænd og hofter og om dagen jamen altså det gør bae ondt.

Og er kun i starten af graviditeten så håber da det går over igen på et tidspunkt.

Hvor langt er du henne ??
Jeg havde desværre bækkenløsning i første graviditet . Og set mærker jeg virkelig nu .

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Hvor langt er du henne ??
Jeg havde desværre bækkenløsning i første graviditet . Og set mærker jeg virkelig nu .

ikke særlig langt. uge 5 men min lænd gør bare sååå ONDT så det blir en LANG graviditet hvis det ikke stopper

Så håber det blir bedre. Har haft ondt de sidste 2 uger. OG syns kun det blir værre.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

ikke særlig langt. uge 5 men min lænd gør bare sååå ONDT så det blir en LANG graviditet hvis det ikke stopper

Så håber det blir bedre. Har haft ondt de sidste 2 uger. OG syns kun det blir værre.

Så følges vi jo ret godt . Jeg er 4+5 .
Og jeg har føjet med ryggen den sidste uge . Øv øv .
Men bare den lille spire bliver .
Havde en MA i december så er virkelig nervøs .

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Så følges vi jo ret godt . Jeg er 4+5 .
Og jeg har føjet med ryggen den sidste uge . Øv øv .
Men bare den lille spire bliver .
Havde en MA i december så er virkelig nervøs .

jeg havde en sa også i december.

Smiler det egentlig lidt sjovt. Jeg håber også min bliver derinde.

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

KKeJeg

jeg havde en sa også i december.

Smiler det egentlig lidt sjovt. Jeg håber også min bliver derinde.

Jeg krydser for at din bebs bliver .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.