eliasogmor skriver:
vi skulle i går samle vores nye seng og derfor skulle vi flytte vores skab.. da vi får det flyttet ser vi at der er mug på skabet og på væggen og gulvtæppet..
.. jeg går i koma lige med det samme..
. overboen bøvler med svamp på datterens værelse og vores udlejer siger bare hun skal vaske det ned og har hele tiden sagt at hvis jeg finder noget hernede så flytter vi... men skabet er ødelagt og 3 mdr gammelt.
. vi ville så flytte ind i stuen.. og da vi flytter sofaen ser vi der er mug bag ved sofaen ved listerne..
.. jeg vil flytte og det skal gå hurtig.. men der er bare ikke noget til leje lige pt... hvad fanden gør vi.... vores udlejer er i kbh og kommer først hjem torsdag.. men vi tager på kommunen i dag for at høre hvad vi kan gøre.. og så efterfølgende ned til bolig selskaberne .. jeg er midt i min sidste ksamens tid så det passer skide dårligt at det kommer nu........
Min kæreste er arbejdsleder i et stort rengøringsfirma, og han siger at man sagens kan vaske meget mug og svamp væk. Men man skal have fat i profesionelle rengøringsfolk da det er kraftige rengøringsmidler de bruger til sådan noget..
Nogle gange kommer det igen, men måske det er værd at prøve mens i venter på anden lejlighed eller hus?
Anmeld