Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
pemiro skriver: ja det tænker jeg også du gør haha.. Men mon ikke den lige pludselig holder lidt pause.. Ellers tipper du da forover
ja det tænker jeg også du gør haha.. Men mon ikke den lige pludselig holder lidt pause.. Ellers tipper du da forover
Hahah Håber jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: forståforståforstår Ja ik Uhh .. Håber der kun er én
forståforståforstår
Ja ik
Uhh .. Håber der kun er én
tanja. skriver: Det forstår jeg godt, især når storebror ikke er ældre men bliver da spændende
Det forstår jeg godt, især når storebror ikke er ældre men bliver da spændende
Ja .. Glæder mig
morethanperfect skriver: Ja .. Og ja ... Jeg er lidt tyk , hehe .. Begynder også at tro det .. Heheh ..
Ja .. Og ja ...
Jeg er lidt tyk , hehe ..
Begynder også at tro det .. Heheh ..
"Problemet" er at du ikke er tyk men at den bare sidder lige der..
Jeg var ikke selv så hurtig stor da jeg var gravid med tvillinger..
Spændende..
maria_wlt skriver: "Problemet" er at du ikke er tyk men at den bare sidder lige der.. Jeg var ikke selv så hurtig stor da jeg var gravid med tvillinger.. Spændende..
Virkelig ..
Men det er jo også 2. gang , og man siger jo , at jo korterer tid der er mellem dem , jo hurtigere bliver man tyk i næste graviditet
morethanperfect skriver: Virkelig .. Men det er jo også 2. gang , og man siger jo , at jo korterer tid der er mellem dem , jo hurtigere bliver man tyk i næste graviditet
Det er også rigtigt
Pyha nogen uger at vente... Kan du ikke få en tryghedsscanning presse ud af din JM eller læge??
maria_wlt skriver: Det er også rigtigt Pyha nogen uger at vente... Kan du ikke få en tryghedsscanning presse ud af din JM eller læge??
Narr .. Det går nok .. Skal scannes når jeg kommer til 1. Lægebesøg , det gør de altid ved min læge
morethanperfect skriver: Narr .. Det går nok .. Skal scannes når jeg kommer til 1. Lægebesøg , det gør de altid ved min læge
Lækkert..
Flot baby mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128