Lidt fra os :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

Sifling

Hej Piger!
Ved jeg ikke har været herinde i laang tid, men der har bare lige været så meget så har slet ikke haft overskud til det..
Men nu vil jeg prøve at komme efter det
Her hjemme begyndte Jolan med skemad for snart en måned siden. han startede ud med most kartoffel med smør, hvilket han bare spiste! Det tog ham kun 2 dage at finde ud af teknikken, og så kørte det bare Nu for han skemad ca 3 gange dagligt, Risgrød, Grøntsagsmos, frugtmos eller en blanding Han spiser bare ALT
Vi har lige været en tur i Polen og besøge min kærestes familie, og her har han bare udviklet sig helt vildt, han har næsten lært at sidde selv, er bare så stolt
I får lige lidt billeder fra turen

1) Jolan med Babcia (Farmor)
2) Ude og sove i kulden.
3) En meget glad lille rullepølse
4) og 5) En glad ganster
6) Lige stået op sammen med far.
7) Går til angreb på stofbleen, de driller de bisser!
8) og 9) I badekar med farmand Tjekker lige om det kan spises

Håber i nyder jeres små snuskebasser ligeså meget som jeg gør
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Hej Piger!
Ved jeg ikke har været herinde i laang tid, men der har bare lige været så meget så har slet ikke haft overskud til det..
Men nu vil jeg prøve at komme efter det
Her hjemme begyndte Jolan med skemad for snart en måned siden. han startede ud med most kartoffel med smør, hvilket han bare spiste! Det tog ham kun 2 dage at finde ud af teknikken, og så kørte det bare Nu for han skemad ca 3 gange dagligt, Risgrød, Grøntsagsmos, frugtmos eller en blanding Han spiser bare ALT
Vi har lige været en tur i Polen og besøge min kærestes familie, og her har han bare udviklet sig helt vildt, han har næsten lært at sidde selv, er bare så stolt
I får lige lidt billeder fra turen

1) Jolan med Babcia (Farmor)
2) Ude og sove i kulden.
3) En meget glad lille rullepølse
4) og 5) En glad ganster
6) Lige stået op sammen med far.
7) Går til angreb på stofbleen, de driller de bisser!
8) og 9) I badekar med farmand Tjekker lige om det kan spises

Håber i nyder jeres små snuskebasser ligeså meget som jeg gør

Jolan er bare SÅ sød og VIRKELIG skøn altså! Er viiiildt med billedet med den glade lille rullepølse!  Hihi!

Det går jo bare SÅ stærkt med de små unger der altså... ja, jeg kan sku ik rigtig følge med altså!

Anmeld

21. februar 2012

Sifling

HeidiØ skriver:

T

Jolan er bare SÅ sød og VIRKELIG skøn altså! Er viiiildt med billedet med den glade lille rullepølse!  Hihi!

Det går jo bare SÅ stærkt med de små unger der altså... ja, jeg kan sku ik rigtig følge med altså!

Tak, hvor er du sød Og ja det går hurtigt! Om 4 dage bliver Jolan 5 måneder, så er det jo 6 måneder næste gang, et HALVT ÅR??? Det er simpelthen for vildt

Anmeld

21. februar 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Tak, hvor er du sød Og ja det går hurtigt! Om 4 dage bliver Jolan 5 måneder, så er det jo 6 måneder næste gang, et HALVT ÅR??? Det er simpelthen for vildt

Ja, er det ikke bare helt vanvittigt? .. Sys det er HELT fantastisk at følge med i babyernes udvikling herinde, blir så glad hver gang en ligger nye billeder ud!!

Anmeld

21. februar 2012

Ka+Ma=Be

Ihh han er altså en smuk dreng!   Og hvor er det bare nogle gode billeder.

Anmeld

22. februar 2012

maryjane

Fantastisk dreng du har 

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Det ser da ud til at have været en godt tur Han er godt nok en sød basse

Anmeld

26. februar 2012

Sifling

Hvor er i søde! Tusind Tak

Anmeld

26. februar 2012

Røverdatter

Hvor er han bare sød og smuk! Dejlig dreng du har dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.