Av av, hvad kan det være..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. februar 2012

LykkeB

Piger, jeg var netop faldet i søvn, da jeg kort tid vågner op igen, med voldsomme smerter i den ende side af lysken. Smerterne er aftaget lidt igen her efter 10 minutters tid, men det gør stadig vanvittigt ondt også i underlivet. Kan ikke ligge eller side normalt. Andre der har prøvet det eller ved hvad det kan være? Veer varer jo ikke så længe. Er i dag 38+0. Håber nogen er oppe nu, som kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

th

LykkeB skriver:

JKePiger, jeg var netop faldet i søvn, da jeg kort tid vågner op igen, med voldsomme smerter i den ende side af lysken. Smerterne er aftaget lidt igen her efter 10 minutters tid, men det gør stadig vanvittigt ondt også i underlivet. Kan ikke ligge eller side normalt. Andre der har prøvet det eller ved hvad det kan være? Veer varer jo ikke så længe. Er i dag 38+0. Håber nogen er oppe nu, som kan hjælpe..

Ked af at jeg ikk kan hjælpe. Men evt ring til fg og spørg heller engang for meget end for lidt

Anmeld

21. februar 2012

mahanna

hejsa kan ikke hjælpe da jeg ik selv har prøvet det sådan, men ring til fg de ved hvad du skal gører og kan tjekke at alt er som det skal værer en fødsel er jo individioel, for mig var det som om nogen tog mit bækken og gik i ca 10 min til at starte med og stille og roligt blev de korterer og korterer og stærkerer og stærkerer men for mig gik der lang tid i før de blev reglmessige, men ring og se hvad de siger og held og lykke og en

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.