Baby græder ulykkeligt - i søvne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.923 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

lycly

Min datter begyndte lige pludselig at græde meget ulykkeligt. Lagde hende i seng kl 21 hvor hun faldt i søvn. Men så blev hun ked af det her lige før. Jeg gik ind til hende, hun fik sutten og faldt til ro. 10 sekunder efter begyndte hun igen. Og sådan gjorde hun et par gange men hun var ikke vågen, hun sov. Nu har jeg taget hende op, og sidder med hende, og hun er faldet til ro, men kommer med nogle små piv engang imellem. Øv hvor var det ubehageligt

Nogen der har prøvet det ?
Hun er 7 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

bøgelund

LunaLykke skriver:

Min datter begyndte lige pludselig at græde meget ulykkeligt. Lagde hende i seng kl 21 hvor hun faldt i søvn. Men så blev hun ked af det her lige før. Jeg gik ind til hende, hun fik sutten og faldt til ro. 10 sekunder efter begyndte hun igen. Og sådan gjorde hun et par gange men hun var ikke vågen, hun sov. Nu har jeg taget hende op, og sidder med hende, og hun er faldet til ro, men kommer med nogle små piv engang imellem. Øv hvor var det ubehageligt

Hun er 7 mdr.

hun er måske ved at komme ind i en periode, hvor de begynder at drømme meget. mener bare Anna var et par måneder ældre.. 

men syns det er fint du tog hende op, så hun kunne føle du er der.. vi sad os nogle gange bare ved siden af Annas seng.. 

Anmeld

20. februar 2012

Valle81

Sådanne perioder har de. Tror de begynder at drømme, seperationsangst osv:0) nogle har et mere end andre. Min datter har aldrig vågnet om natten p den måde, men Anton som snart bliver to gør det med jævne mellemrum. Ca hver 3. Måned vil jeg sige og så har han nogle dage hvor han vågner og græder og nogle gange kan vi ikke få ham tl at holde, kun ved at han så sover ned mellem os. Og så er det væk igen nogle dage efter:0)

Anmeld

20. februar 2012

twinny

LunaLykke skriver:

Hun er 7 mdr.

Det gør drengene også...

Jeg har læst det er fordi de små basse børn bearbejder indtryk i løbet af dagen...

Anmeld

20. februar 2012

lycly

twinny skriver:

OOkOka

Det gør drengene også...

Jeg har læst det er fordi de små basse børn bearbejder indtryk i løbet af dagen...

Okay, det lyder som en fornuftig forklaring. Hvad gør I for at trøste dem ?

Anmeld

20. februar 2012

Mamalou

Sådan en periode har Villads også haft, mener det passede meget godt med de 7 måneder. Det gør rigtig ondt - for hvad kan de små pus drømme om, der kan gøre dem så ulykkelig. Villads vågnede ikke, og jeg forsøgte at trøste ham ved, at lægge en hånd på ham og agede ham på hovedet og tyssede forsigtigt. Jeg vækkede ham ikke. 

Anmeld

20. februar 2012

mariamiss6

LunaLykke skriver:

Hun er 7 mdr.

Jeg gætter på den er gal med maven... Noget må sidde på tværs... Og ellers kan det selvfølgelig være noget andet der gør ondt på hende....

Ørerne måske? I så fald kan du prøve at hæve hovedgærdet, for det gør ondt at ligge fladt hvis man har bøvl med ørerne..

Anmeld

20. februar 2012

mariamiss6

twinny skriver:

Det gør drengene også...

nåh ja, det kan der selvfølgelig også være noget om

Sagde hende der svarede FØR hun læste hele tråden

undskyld

Anmeld

21. februar 2012

twinny

LunaLykke skriver:

Okay, det lyder som en fornuftig forklaring. Hvad gør I for at trøste dem ?

Vi tager dem op sidder med dem og giver sut...

Bare så de kan mærke nærvær og trykhed..  Det plejer at hjælpe..

Anmeld

21. februar 2012

twinny

mariamiss6 skriver:

nåh ja, det kan der selvfølgelig også være noget om

Sagde hende der svarede FØR hun læste hele tråden

undskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.