Brio kompakt plus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.967 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Moldemine

Hej alle sammen
Er der nogle herinde som ved om en brio kompakt plus barnevogn kan være i bagagerummet på en chevrolet spark, uden man skal lægge sæder ned, altså så både stel og kasse ligger omme i bagagerummet?

Eller er der andre som har erfaring med andre barnevogne som måske kan ligge i bagagerummet i en chevrolet spark, uden at man skal ligge sæderne ned??

håber på nogle kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Caroline86

jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, for jeg har en polo (2005) men min kompakt plus kan sagtens være i bagagerummet i den Tager kassen af og folder stellet sammen og stiller det "på siden". Så tager jeg de øverste 2 hjul af og lægger om bag ved og så kan barnevognskassen "hænge" på stellet giver det mening? hihi...

Tag ud til en butik der forhandler vognen og prøv det! Det er lettest

(er i øvrigt VILDT glad for min vogn )

Anmeld

20. februar 2012

Moldemine

Caroline86 skriver:

jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, for jeg har en polo (2005) men min kompakt plus kan sagtens være i bagagerummet i den Tager kassen af og folder stellet sammen og stiller det "på siden". Så tager jeg de øverste 2 hjul af og lægger om bag ved og så kan barnevognskassen "hænge" på stellet giver det mening? hihi...

Tag ud til en butik der forhandler vognen og prøv det! Det er lettest

(er i øvrigt VILDT glad for min vogn )

Tusinde tak for dit svar jeg er bare blevet så forelsket i denne vogn, og da vi planlægger barn nr 2 meget snart, er det vigtigt for mig at vide om barnevognen kan være i vores lille bagagerum..(vi har ikke råd og lyst til en større bil) vi har en emmaljunga klapvogn som vi bruger til vores datter nu, men denne kan ikke være i bagagerummet og vi vil derfor sælge den og have en barnevogn som kan være i bagagerummet så vi er lidt på forkant når den lille kommer, men samtidig have en vogn til vores datter når vi får den anden solgt

dejligt at hører at du har været og er glad for vognen

Anmeld

20. februar 2012

Caroline86

Moldemine skriver:

Tusinde tak for dit svar jeg er bare blevet så forelsket i denne vogn, og da vi planlægger barn nr 2 meget snart, er det vigtigt for mig at vide om barnevognen kan være i vores lille bagagerum..(vi har ikke råd og lyst til en større bil) vi har en emmaljunga klapvogn som vi bruger til vores datter nu, men denne kan ikke være i bagagerummet og vi vil derfor sælge den og have en barnevogn som kan være i bagagerummet så vi er lidt på forkant når den lille kommer, men samtidig have en vogn til vores datter når vi får den anden solgt

dejligt at hører at du har været og er glad for vognen

hvis Jeres emmaljunga ikke kan være i bilen så er jeg heller ikke sikker på brioen kan..

Jeg har nemlig en cerox til Laura og den kan også være bag i bilen!

Så skal I nok have en anderledes vogn som f.eks. den fra stokke... Det er jo virkelig en smagssag med de vogne, men de kan i hvert fald pakkes sammen så de fylder ingenting

http://www.stokke.com/no-dk/stroller/stokke-xplory-concept.aspx

Anmeld

20. februar 2012

An&Jo

je kender en der har en abc cobra kombivogn, og den kan være bag i deres spark..

men det er vidst også den eneste udover den der er lavet direkte til fiat 500 i samarbejde med fiat selv, altså den der hedder seed pli, kan den være i en fiat 500 kan den ihvertfald os være i en spark..

Anmeld

20. februar 2012

Moldemine

pyyyha, ja det er noget af en jungle at finde rundt i
jeg er bare ikke så meget til de der specialvogne, jeg er mest til dem som ligner barnevogne, hvis man kan sige det bum bum, vi må nok tage til en babybutik og forhøre os om hvad der kan pakkes så meget sammen at det kan ligge bag i vores dejlige bil

Anmeld

20. februar 2012

An&Jo

Moldemine skriver:

pyyyha, ja det er noget af en jungle at finde rundt i
jeg er bare ikke så meget til de der specialvogne, jeg er mest til dem som ligner barnevogne, hvis man kan sige det bum bum, vi må nok tage til en babybutik og forhøre os om hvad der kan pakkes så meget sammen at det kan ligge bag i vores dejlige bil

jaa, i må ud og prøve ad.. mange forhandlere lader gerne forældrene prøve at pakke ned i bilen for at se om vognen nu os kan være der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.