Dubai:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Malthes mor

Min lille familie overvejer at tage forbi Dubai, når vi alligeveller skal til Australien og New Zealand til sommer. Men jeg vil gerne hører om der er nogen af jer derude, som kender noget til deres kvindesyn? Hvor tildækket skal jeg være eller ikke være?

Hvor vestligsindet er de i forhold til at det er et muslimsk land?

Hjælp mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Michalala

Hvornår skal I mon afsted? Jeg kender ikke så meget til deres kvindesyn på den måde. Men overvej en ekstra gang om I skal være der hvis det er ramadan. Det er de vidst ret strikse med efter hvad jeg har hørt. Fx hvis du og manden ikke er gift, må I ikke sove i samme rum o.l. Og så er der selvfølgelig det med at man ikke må spise offentligt i dagtimerne.

Anmeld

20. februar 2012

Michalala

Men hvor lyder det forøvrigt dejligt at I skal til Australien og New Zealand. Det kan I godt glæde jer til. Håber I får en fantastisk tur.

Anmeld

20. februar 2012

A&F

Det jeg ved er: være dig selv, ikke alle de arabiske kvinder er tildækket , du kan sagtens bo på samme værelse med din kæreste og spise offentligt under ramadan. Dubai er glade for turister . God tur, det bliver spændende .

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Malthes mor skriver:

Min lille familie overvejer at tage forbi Dubai, når vi alligeveller skal til Australien og New Zealand til sommer. Men jeg vil gerne hører om der er nogen af jer derude, som kender noget til deres kvindesyn? Hvor tildækket skal jeg være eller ikke være?

Hvor vestligsindet er de i forhold til at det er et muslimsk land?

Hjælp mig

En fra mit tidligere arbejde har været afsted og ifølge ham er det et meget turistgald sted og der var både kvinder der var tildækket og kvinder som ikke var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.