Hehe.... Sprøjteorgasme? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.695 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål til alle jer kvinder der ved noget om sådan noget... Jeg har ALDRIG prøvet at få en sprøjteorgasme, trods utallige mislykkede forsøg...

Forklaring.. Kig væk hvis du er sart

Men kæresten og jeg dyrkede lige sex nu her og jeg var rigtig godt tændt op under, efter han kom og jeg selv var kommet lidt tidligere i akten, så stak han en finger op og rammer så det der magiske sted vi altid har kildet på, når vi har prøvet tidligere... Det var bare vildt godt og der gik ikke mere end 5 sekunder, så siver der væske ud af mig... Det var rigtig dejligt, men ikke nogen über orgasme, bare virkelig rart og lækkert... Han tager fingeren ud og tænker "Yes mand" og prøver så igen, det samme gentager sig og også én gang mere... Jeg har det dejligt men jeg vriiider mig ikke ligesom jeg ser andre gør når jeg har studeret det...

Jeg tænker jo at det så er tis, men det der på lagnet (lidt stor plet) lugter ikke af tis og da jeg går ud på toilettet bagefter tisser jeg en god omgang...

Mit spørgsmål lyder så... Kunne det have været en sprøjteorgasme?? Eller pissede jeg i sengen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Det var der simpelthen ingen der ville svare på

Anmeld

20. februar 2012

mkb123

Vil uden tvivl tro at du har været tæt på at få en, og det der er kommet er "præ" et eller andet.. Det er meget normalt at der kommer noget væske før man reelt set sprøjter...

Næste gang bliver i bare ved lidt længere tid 

Anmeld

20. februar 2012

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Har lige et spørgsmål til alle jer kvinder der ved noget om sådan noget... Jeg har ALDRIG prøvet at få en sprøjteorgasme, trods utallige mislykkede forsøg...

Men kæresten og jeg dyrkede lige sex nu her og jeg var rigtig godt tændt op under, efter han kom og jeg selv var kommet lidt tidligere i akten, så stak han en finger op og rammer så det der magiske sted vi altid har kildet på, når vi har prøvet tidligere... Det var bare vildt godt og der gik ikke mere end 5 sekunder, så siver der væske ud af mig... Det var rigtig dejligt, men ikke nogen über orgasme, bare virkelig rart og lækkert... Han tager fingeren ud og tænker "Yes mand" og prøver så igen, det samme gentager sig og også én gang mere... Jeg har det dejligt men jeg vriiider mig ikke ligesom jeg ser andre gør når jeg har studeret det...

Jeg tænker jo at det så er tis, men det der på lagnet (lidt stor plet) lugter ikke af tis og da jeg går ud på toilettet bagefter tisser jeg en god omgang...

Mit spørgsmål lyder så... Kunne det have været en sprøjteorgasme?? Eller pissede jeg i sengen??

Hejsa vil bare sige af erfaring at det VAR en sprøjte orgasme som man osse kalder at "squirte" bare ikke så stor en smiler... Bliv ved i længere tid og du vil ELSKE det hihi

Anmeld

22. februar 2012

oskars6

sex oskar

din mand eller fyr skal stikke 2 fingre op i din skede forfra han skal masserer forsiden af skeden skiftevis langsomt og følelsfuldt og hurtigt og kontant du skal kunne føle det som om han gnubber fingrene mod en ært derindeog det er en slevfølge at du er godt varmet(lirret)op først er skeden for tør brug olivenolie eller en god creme

der slaæ muligvis flere forsøg til men det skal nok lykkes, det føles som en tissetrang*ss

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

uden tvivl en sprøjteorgasme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.