Det er snyd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

AnneBJ

Altså faktisk så troede jeg vi aftalte, dengang vi allesammen var gravide, at vi skulle følges ad igen.. og så overhaler folk bare i vildskab nu - det er jo SLET ikke i orden... Vel Mette?

Imens sidder "nogen" her, og døjes med tandfrembrud (babyens), tigerspring (også babyens), frustrationer over manglende evner (mor OG baby er frustrerede over babys manglende evner.. om den går den anden vej også, skal jeg ikke kunne sige) og eksamensopgave... bum bum!

Nåh, så jeg ville faktisk bare sige, at jeg slet ikke, på nogen overhovedet, er den mindste lillebitte smule misundelig over Jeres graviditeter; det ER jeg så faktisk ikke, men forventningen, sammenholdet (gravide imellem) osv., misunder jeg nok en lille-bitte smule...

Kram fra én, som ikke tør blive gravid igen, før uddannelsesbeviset er i hånden - afsluttende eksamener og hyper eremesis (max kvalme døgnet rundt) er nok ikke verdens bedste cocktail!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

piadas

Det har du da vist ret i, Anne!!

Det må der jo være, nogen der har glemt?? Eller måske ikke læst den tråd, hvor det blev aftalt...??

Puha, jeg kan godt huske, hvor slemt du havde det, så jeg kan godt forstå, at du ikke synes, det er den bedste cocktail at blive gravid lige nu!

Anmeld

22. februar 2012

JonTri

Hov hov du... Havde jeg set sådan en tråd, havde jeg slået knæene sammen.

Min plan var jo heller ikke just en baby lige nu, men GUD hvor jeg glæder mig... Ville gerne have haft et andet job inden, da min arbejdsplads ikke er bygget til gravide trunter - og vi er en del deroppe... det giver desværre nogle sygedage

Kan godt forstå du vil være færdig med din uddannelse, inden næste skud er i ovnen! 

Anmeld

22. februar 2012

Mettemus

Hear hear!

Det er som om at ALT hvad du skriver for tiden kunne komme fra mig.

For jeg VEEED jo godt vi ikke har råd til en lille mere, at jeg skal gøre studiet færdig osv. Og jeg nyder virkelig Laurits helt alene som han er lige nu og vil helst bare blive ved på den måde længe endnu. Men når jeg så ser "Hjælp vi skal føde" tudbrøler jeg over hver eneste (!!) fødsel og sukker dybe suk over de små nyfødte, der helt lyserøde og fine bliver lagt op på brystet af deres mor, hvor de ligger og kigger med deres store, mørke øjne.

Og jeg savner at være gravid - at gå og glæde mig og til at mærke den lille inde i maven. Men jeg havde også verdens nemmeste graviditet første gang - minimal kvalme, ingen bækkensmerter osv. Det værste var halsbrand, pga mirakelpiller gik det også.

Suk....

Måske bunder det i virkeligheden i at jeg er kørt helt og aldeles fast i mit studie og bare gerne vil være færdig NU! 1½ år virker pludselig som uoverskuelig lang tid...

Øv et tudeindlæg herfra. Undskyld! Jeg er VIRKELIG glad på jeres vegne og jeg glæder mig til at se billeder af jeres nye små. I kan lige vove på at forlade os her i gruppen og smutte over i en anden. Når vi nu alle sammen ved at det er her i gruppen de lækreste unger med de sødeste mødre er, så stikker i ikke af vel?

Anmeld

22. februar 2012

AnneBJ

Mettemus skriver:

Hear hear!

For jeg VEEED jo godt vi ikke har råd til en lille mere, at jeg skal gøre studiet færdig osv. Og jeg nyder virkelig Laurits helt alene som han er lige nu og vil helst bare blive ved på den måde længe endnu. Men når jeg så ser "Hjælp vi skal føde" tudbrøler jeg over hver eneste (!!) fødsel og sukker dybe suk over de små nyfødte, der helt lyserøde og fine bliver lagt op på brystet af deres mor, hvor de ligger og kigger med deres store, mørke øjne.

Og jeg savner at være gravid - at gå og glæde mig og til at mærke den lille inde i maven. Men jeg havde også verdens nemmeste graviditet første gang - minimal kvalme, ingen bækkensmerter osv. Det værste var halsbrand, pga mirakelpiller gik det også.

Suk....

Måske bunder det i virkeligheden i at jeg er kørt helt og aldeles fast i mit studie og bare gerne vil være færdig NU! 1½ år virker pludselig som uoverskuelig lang tid...

Øv et tudeindlæg herfra. Undskyld! Jeg er VIRKELIG glad på jeres vegne og jeg glæder mig til at se billeder af jeres nye små. I kan lige vove på at forlade os her i gruppen og smutte over i en anden. Når vi nu alle sammen ved at det er her i gruppen de lækreste unger med de sødeste mødre er, så stikker i ikke af vel?

Og det var så mig der skrev dét indlæg eller hvad??! 

Nåh, Mette, vi bliver de tyndeste og smækreste færdiguddannede supermødre, med verdens dårligste karakterer på uddannelsesbeviset, men baller af stål og skønne tumlinge!  lige om 1½ års tid... Eller strengt taget ikk', så er der jo kun 16 mdr tilbage... Tænk hvor hurtigt de sidste 13 mdr. er gået?

Anmeld

22. februar 2012

Mettemus

AnneBJ skriver:

Og det var så mig der skrev dét indlæg eller hvad??! 

Nåh, Mette, vi bliver de tyndeste og smækreste færdiguddannede supermødre, med verdens dårligste karakterer på uddannelsesbeviset, men baller af stål og skønne tumlinge!  lige om 1½ års tid... Eller strengt taget ikk', så er der jo kun 16 mdr tilbage... Tænk hvor hurtigt de sidste 13 mdr. er gået?

Arhmen en eller anden form for retfærdighed er der da nødt til at være, er der ikke?

Anmeld

23. februar 2012

Sofia

Mettemus skriver:

Hear hear!

Suk....

NYD at du er studerende halvandet år endnu Mette, nyd det for pokker! Nyd friheden til at planlægge dine dage som du har lyst til, at du nemt kan blive hjemme hvis Laurits er syg, at du kan hive masser af dage ud af kalenderen til at besøge dine forældre og andet familie i uden at det SKAL være en weekend, nyd det nyd det nyd det. Jeg står lige nu og ryster lidt i bukserne over at studielivet er slut! Men jeg må i stedet fokusere på de goder der er ved det, for der er jo også mange = fri når man har fri, PENGE, bruge alt hvad man har lært osv osv. Men det er nu alligevel lidt trist at livet bag de gule mursten er så godt som slut!

Anmeld

23. februar 2012

Mettemus

Sofia skriver:

NYD at du er studerende halvandet år endnu Mette, nyd det for pokker! Nyd friheden til at planlægge dine dage som du har lyst til, at du nemt kan blive hjemme hvis Laurits er syg, at du kan hive masser af dage ud af kalenderen til at besøge dine forældre og andet familie i uden at det SKAL være en weekend, nyd det nyd det nyd det. Jeg står lige nu og ryster lidt i bukserne over at studielivet er slut! Men jeg må i stedet fokusere på de goder der er ved det, for der er jo også mange = fri når man har fri, PENGE, bruge alt hvad man har lært osv osv. Men det er nu alligevel lidt trist at livet bag de gule mursten er så godt som slut!

Du har fuldstændig ret! Det er en forkælet indstilling at have, for jeg bliver aldrig mere fleksibel end jeg er lige nu. Vi går pt og venter på at L får skoldkopper, for det har de andre i DP, men vi behøver overhovedet ikke overveje hvordan vi får det til at gå op med arbejde - for jeg er jo hjemme. Det er så nemt, og så rart - det er rigtigt. Tak for at minde mig om det

Jeg kan også godt forstå du er spændt og måske lidt nervøs. Hvordan går det med specialet - er du godt på vej eller er der totalt pernik omkring det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.