En lille update :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Clisolka

Sikke en flot babyhule 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

Camillos

Sørens skriver:

Ja..."kun" i uge 12+ nogle dage , Ja det er lidt vildt, har dog kun taget 3,5 kg på og de kom på de første 9-10 uger. Har ikke taget mere på siden..Pyyha!

det må være dejligt for dig at være ovre det "farligste" stadie..

Anmeld

28. februar 2012

Sørens

Babymor2010 skriver:

Sikke en flot babyhule 

Takker!

Anmeld

28. februar 2012

Sørens

Camillos skriver:

det må være dejligt for dig at være ovre det "farligste" stadie..

Det er også virkelig dejligt! Nu håber jeg bare at alt er som det skal være til NF på fredag!

Anmeld

28. februar 2012

chas12

Sørens skriver:

Hej piger.

Jeg er nu gået ind i den magiske 12 uge! Jeg skal til NF d.2 marts og kan slet ikke vente med at skulle se den lille igen! Har kun set den i uge 7!

I får også lige et billede af min "lille" hæhæ

Jeg vil også bare sige at det har været SÅ skønt at kunne få gode råd af alle jer fantastiske kvinder i alle aldre og situationer! Fedt med et sted som Baby.dk.

Uh hvor spændende! Og hvor må det var dejligt at være så tæt på nf, da risikoerne falder!! Gi det var mig Men må jeg spørger hvorfor du også blev scannet i uge 7? (er gravid for første gang så undskyld hvis jeg spørger dumt)

Anmeld

28. februar 2012

Sørens

chas12 skriver:

Uh hvor spændende! Og hvor må det var dejligt at være så tæt på nf, da risikoerne falder!! Gi det var mig Men må jeg spørger hvorfor du også blev scannet i uge 7? (er gravid for første gang så undskyld hvis jeg spørger dumt)

Ingen spørgsmål er dumme! Det må du gerne! Jeg blev skannet i uge 7 fordi jeg er blevet insemineret med donorsæd og de har nogle lidt andre procedurer på fertilitetsklinikken.  

Så jeg var så heldig at se hjerteblink allerede der! Jeg tror det er det der kaldes en tryghedsskanning i det "normale" system (ret mig endelig, jer der ved noget om det!)

Anmeld

28. februar 2012

chas12

Sørens skriver:

Ingen spørgsmål er dumme! Det må du gerne! Jeg blev skannet i uge 7 fordi jeg er blevet insemineret med donorsæd og de har nogle lidt andre procedurer på fertilitetsklinikken.  

Så jeg var så heldig at se hjerteblink allerede der! Jeg tror det er det der kaldes en tryghedsskanning i det "normale" system (ret mig endelig, jer der ved noget om det!)

Ahh okay! Så er jeg med igen

Men hvor må det være dejligt at se det lille hjerte blinke.. Jeg syntes det er lidt svært at forholde sig til at være gravid ¨når man slet ikke har set den lille på nogen måde! Men nå det skulle gerne komme om 7 uger (laaang tid!)

Anmeld

29. februar 2012

Sørens

chas12 skriver:

Ahh okay! Så er jeg med igen

Men hvor må det være dejligt at se det lille hjerte blinke.. Jeg syntes det er lidt svært at forholde sig til at være gravid ¨når man slet ikke har set den lille på nogen måde! Men nå det skulle gerne komme om 7 uger (laaang tid!)

Jamen køb dig dog sådan en tryghedskanning!? Har læst om mange piger herinde der gør det netop for at få en vished om at der rent faktisk er noget derinde Det koster vist ikke alverden! og man bliver SÅ glad når man ser det lille blink!

Tillykke forresten med den lille spire i din mavse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.