NY updatet tråd til baby.dk træf møde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Hailiesmom11 skriver:

er det inkl en baby? for vi bor lidt udenfor randers og kunne godt bruge et lift

2 personer er dig og baby.. Barnevogn kan vi dog ikke have med da jeg har en lille bil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Hailiesmom11

Frk-Lotusblomst skriver:

2 personer er dig og baby.. Barnevogn kan vi dog ikke have med da jeg har en lille bil.

Ja mig og baby.. vi klarer os nok også uden barnevogn

Men det ville være super, ville være fedt at møde nogle af de kendte ansigter herinde

Anmeld

21. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Hailiesmom11 skriver:

Men det ville være super, ville være fedt at møde nogle af de kendte ansigter herinde

Jamen så kommer i bare med s.. Når vi nærmer os aftaler vi bare hvor vi skal hente jer, hvornår osv.

HYGGELIGT: , Ja det bliver rigtig fedt at møde folk irl.

Så lige dit billede i billedetråden. Slet ikke som jeg havde forestillet mig men du er rigtig smuk.

Anmeld

21. februar 2012

Hailiesmom11

Frk-Lotusblomst skriver:

Jamen så kommer i bare med s.. Når vi nærmer os aftaler vi bare hvor vi skal hente jer, hvornår osv.

HYGGELIGT: , Ja det bliver rigtig fedt at møde folk irl.

Så lige dit billede i billedetråden. Slet ikke som jeg havde forestillet mig men du er rigtig smuk.

Ja det er bare en aftale

Tusind tak, overvejer om jeg skal få mit gamle hår tilbage, men ved ikke rigtig om jeg tør når det nu lige er blevet så langt..

Anmeld

21. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Hailiesmom11 skriver:

Ja det er bare en aftale

Tusind tak, overvejer om jeg skal få mit gamle hår tilbage, men ved ikke rigtig om jeg tør når det nu lige er blevet så langt..

Den er svær. Synes det var rigtig flot med det gamle hår.. Men synes også det er flot med dit lange..

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Hailiesmom11 skriver:

Kendte ansigter? 

Anmeld

21. februar 2012

Hailiesmom11

Mira0911 skriver:

Kendte ansigter? 

Ja muligvis kender vist kun 2 privat herinde men kunne da være dejligt at lære nogle flere at kende

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Hvilken sal skal vi leje i forsamlingshuset? 

den lille til 40 personer? 

Den store til 110 personer? 

Aner jo ikke hvor mange der tilmelder sig - Skal jo også have ringet til udlejeren af forsamlingshuset i god tid... 

Mon der skal sættes en tidsfrist på mht. tilmelding? 

Anmeld

21. februar 2012

Ka+Ma=Be

Er ikke helt fan af det der Jylland!

Anmeld

21. februar 2012

Mira0911

Hailiesmom11 skriver:

Ja muligvis kender vist kun 2 privat herinde men kunne da være dejligt at lære nogle flere at kende

Du kender Sweet ikke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.