NY updatet tråd til baby.dk træf møde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

God ide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Nessie

Mira0911 skriver:

Hvad kl. skal det være fra??? 

Kom glædeligt med tidspunkter.... 

Senest kl. 12?

Alle børnene er jo rimelig små (også de "store"), og de skal jo lige have en god frokost inden de bliver hys og skal ud at sove

Anmeld

7. marts 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Senest kl. 12?

Alle børnene er jo rimelig små (også de "store"), og de skal jo lige have en god frokost inden de bliver hys og skal ud at sove

Ja du har ret... 

Anmeld

7. marts 2012

smokin

Nessie skriver:

Senest kl. 12?

synes kl.12 er for sent. 

Hvis det var mig ville jeg sige kl.10 - min datter spiser kl.12 og derefter sover hun. Men her vil hun være nødt til at sove på vej over i bilen til jylland.

Anmeld

7. marts 2012

Laulund87

Zette skriver:

synes kl.12 er for sent. 

Hvis det var mig ville jeg sige kl.10 - min datter spiser kl.12 og derefter sover hun. Men her vil hun være nødt til at sove på vej over i bilen til jylland.

Enig

Maria sover 12-12.30 så det vil passe ret dårligt her

Anmeld

7. marts 2012

smokin

Laulund87 skriver:

Enig

Maria sover 12-12.30 så det vil passe ret dårligt her

Ja, de er jo rutinemennesker de små kære..

Malou sidste time 11.30 - 12.30 går kun ud på at sove, skifte ble, nusse og blive klar til at sove. 

Jeg kan nok godt skubbe den. Hvis hun fx sover 1-2 timer i bilen fra 9-11 på vej derover. Men vi vil skulle køre igen omkring kl.15-16. For der vil hun være træt igen.

Men ligemeget hvad synes jeg det skal være på børnenes præmisser, og ikke de voksnes. 

Anmeld

8. marts 2012

Mira0911

Så piger.... 

Jeg har idag betalt depositum... Betaler resten dagen før træffet... 

Jeg får nøglen indtil videre om fredagen.... Hvis der skal være noget der om fredagen alligevel, kan jeg først få nøglerne på selve dagen imellem kl. 10.00 og 11.00..... 

KOM FRISK - Er der ikke flere der vil være med?? 

Anmeld

9. marts 2012

Nessie

Zette skriver:

synes kl.12 er for sent. 

Så skal det jo i hvert fald være senest kl. 11, lad os se hvad de andre siger med tidspunktet

Anmeld

9. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Kl. 11 er fint her..

Anmeld

9. marts 2012

Mira0911

Frk-Lotusblomst skriver:

Kl. 11 er fint her..

Jeg daffer allerede derhen med det samme hvis jeg først får nøglen om lørdagen.... For mig er tidspunktet lige meget... Jeg er allerede oppe kl. meget tidlig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.