NY updatet tråd til baby.dk træf møde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

HUSK HUSK HUSK at vi sidste gang DRUKNEDE i mad.. Der var A L T  for meget! 

Jeg ved endnu ikke lige om tid og overskud er der, lysten er der, så skal lige se på det

Fedt du kommer!

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Fedt du kommer!

Hov hov, intet er sikkert endnu hehe. Skal også først finde ud af hvordan og hvorledes med at komme derhen. Der er jo et stykke!

Anmeld

29. februar 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Hov hov, intet er sikkert endnu hehe. Skal også først finde ud af hvordan og hvorledes med at komme derhen. Der er jo et stykke!

Manner! Håber du kommer! Vi flytter jo til Malling, ellers ku jeg lige ha snuppet dig med! Men det er jo en omvej hvis du smutter ind til Århus inden, så jeg samler dig op? Eller hva?

Anmeld

29. februar 2012

smokin

Mira0911 skriver:

Jeps, også fordi det er nemmest at jeg betaler det depositum i stedet for at det også skal deles imellem os, det bliver bøvlet... Det bliver bøvlet at betale lejen over netbank, så det er også meget nemmere at man først betaler det 14. april... 

Så må man håbe folk dukker op...

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Zette skriver:

Så må man håbe folk dukker op...

Ja.. Har lavet en info tråd, der har jeg skrevet om jeg er strid hvis jeg siger jeg at tilmeldingen er bindende fra d. 20. Marts som er sidste frist... 

Anmeld

29. februar 2012

smokin

Mira0911 skriver:

Ja.. Har lavet en info tråd, der har jeg skrevet om jeg er strid hvis jeg siger jeg at tilmeldingen er bindende fra d. 20. Marts som er sidste frist... 

svært at være bindende hvis man er afhængig er andre for at det lykkes. Nu taler jeg kun for mig selv  

Anmeld

29. februar 2012

Mira0911

Zette skriver:

svært at være bindende hvis man er afhængig er andre for at det lykkes. Nu taler jeg kun for mig selv  

Tilmeldingen er jo senest d. 20 Marts... Så du har lidt tid at løbe på endnu... 

Anmeld

29. februar 2012

Dinna88

HeidiØ skriver:

Manner! Håber du kommer! Vi flytter jo til Malling, ellers ku jeg lige ha snuppet dig med! Men det er jo en omvej hvis du smutter ind til Århus inden, så jeg samler dig op? Eller hva?

Ih, øv altså, kunne I ikke lige vente!!
Jamen, hvis ikke jeg finder ud af noget, så er det da klart en mulighed!  Der er jo også lige min søster og så Janne. De skal jo også derhen på en måde!  

Anmeld

29. februar 2012

HeidiØ

Dinna88 skriver:

Ih, øv altså, kunne I ikke lige vente!!
Jamen, hvis ikke jeg finder ud af noget, så er det da klart en mulighed!  Der er jo også lige min søster og så Janne. De skal jo også derhen på en måde!  

Jow, det kunne vi men vi glæææææder os hehe!

Ja, de skal jo osse afsted da! Du sir bare til!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.