Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja - så fik min kære mand taget sig sammen til at sætte lampen op over vores stueafdeling (vi har alrum) Og er så super glad for det Mangler nu kun lamelgardiner og et tæppe under bordet
I får lige et par billeder af vores stue nu
Hvad synes I om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Ja - så fik min kære mand taget sig sammen til at sætte lampen op over vores stueafdeling (vi har alrum) Og er så super glad for det Mangler nu kun lamelgardiner og et tæppe under bordet I får lige et par billeder af vores stue nu Hvad synes I om det?
der ser rigtig fint ud
Det ser lækkert ud
Hvor er det flot jeg er hel vild med jeres sofabord
mor:) skriver: der ser rigtig fint ud
Tak
AalborgPigen skriver: Det ser lækkert ud
Tak - ja det er super lækkert
Lille fe skriver: Hvor er det flot jeg er hel vild med jeres sofabord
Mange tak
Ja jeg er også rigtig glad for det, men man skulle klart vænne sig til det, efter man er vant til de store firkantet sofaborde Men det passer så godt til sofaen
AnnaKJ skriver: Mange tak Ja jeg er også rigtig glad for det, men man skulle klart vænne sig til det, efter man er vant til de store firkantet sofaborde Men det passer så godt til sofaen
Lige præcis... elsker "skæve vinkler"
Hvor er det fint Lækker lækker sofa! Sådan en vil jeg gerne have
Miss Church skriver: Hvor er det fint Lækker lækker sofa! Sådan en vil jeg gerne have
Det er en rigtig lækker sofa - og det tog os virkelig lang tid, at finde den Tror vi prøvede alt i forskellige møbelforretning her omkring, før vi fandt denne i Idemøbler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128