tager meget på !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

har taget 10 kg på siden jeg blev gravid og er altså kun 10 uger henne.. Kan det virklige passe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Ellie79

måske har du taget meget væske på - lyder af rigtig meget på så kort tid. Ville tage en snak med lægen. Kan kun fortælle at ved min første tog jeg 17 kg på de forste 23 uger og spiste okay sundt. fra 23 til 40 tog jeg 5 på. Det hele røg igen efter endt graviditet.

Anmeld

20. februar 2012

Mor til Majbørn

det lyder også lidt vildt - jeg tog 10kg i løbet af 20 uger.... men det stabiliserer sig vist i øjeblikket.... så bare fordi du tager meget på nu, behøver det jo ikke blive ved på den måde

Anmeld

20. februar 2012

kvinde84

Jeg synes at det lyder af alt for meget. Men har du spist normalt, eller har du smovset i alt der er i nærheden siden du er blevet gravid?

Anmeld

20. februar 2012

JH12

det lyder godt nok af lidt. Men det kan være du er typen der tager mange kg på i starten, og til sidst ikke tager så meget på.. Men jeg synes du skulle prøve at snakke med lægen..

Jeg tog de første 12 kg. i løbet af de første 25 uger.. har dog ikke vejet mig siden

Anmeld

20. februar 2012

An&Jo

synes godt nok det lyder af meget.. :O

Jeg er 10+1 idag, og har taget 1,3 kg på

var du undervægtig inden graviditeten eller hvordan?? Har du spist som du gjorde før, eller har du bare tænkt, "jeg er gravid, jeg må godt"??

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg spiser ikke så meget som jeg har gjordt - men så drikker jeg HELT vildt sodavand, eneste der hjælper på min kvamle .. 

- er en stor pige/kinde/dame - hvad nu man kalder en på 21.

Anmeld

20. februar 2012

AnnaK89

Synes det lyder noget vildt 

Altså sodavanden kan da godt gøre noget, men tror altså ikke det er så meget  Synes egentlig du skal tage en snak med JM eller din læge. 

Nu ved jeg ikke hvornår det er normalt, at få graviditetssukkersyge, men det kunne måske være muligt at det er det?

Jeg er i uge 22 og har kun taget 1,5 kg på. Med min datter tog jeg omkring 5-6 kg indtil samme tidspunkt, som jeg er nu. Så det er også forskelligt fra person til person.

Men jeg ville nok lige vende den med lægen/JM.

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Synes det lyder noget vildt 

Altså sodavanden kan da godt gøre noget, men tror altså ikke det er så meget  Synes egentlig du skal tage en snak med JM eller din læge. 

Nu ved jeg ikke hvornår det er normalt, at få graviditetssukkersyge, men det kunne måske være muligt at det er det?

Jeg er i uge 22 og har kun taget 1,5 kg på. Med min datter tog jeg omkring 5-6 kg indtil samme tidspunkt, som jeg er nu. Så det er også forskelligt fra person til person.

Men jeg ville nok lige vende den med lægen/JM.

Jeg er slev i chok over det? 

forresten det er 2 gang jeg gravid og da jeg var det sidt vik jeg helt vilt "skæld" ud af læge og JM fordi jeg tog 15 - 20 kg, under det hele. så jeg tør ikke tag til læge eller JM :/

men må pørvede stoppe med sodavand

Anmeld

20. februar 2012

AnnaK89

Anonym skriver:

Jeg er slev i chok over det? 

forresten det er 2 gang jeg gravid og da jeg var det sidt vik jeg helt vilt "skæld" ud af læge og JM fordi jeg tog 15 - 20 kg, under det hele. så jeg tør ikke tag til læge eller JM :/

men må pørvede stoppe med sodavand

Men hvis det nu er graviditetssukkersyge, så er det jo vigtigt at få det under behandling 

Synes du skal gøre det, selvom det var en træls oplevelse sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.