JA som overskriften så tydeligt antyder - så har jeg gået shop amok i Babysam, i henholdsvis Holstebro den ene weekend og i Aalborg her i weekenden.. De havde en del til minus 79%, og jeg fik lidt i forskellige størrelser.. 
Af ynglingene er der:
1 sæt i str 50, som jeg vil have som reserve sæt til den hvide velour sparkedragt med fødder som jeg gerne vil have han skal have på når vi tager hjem fra hospitalet.. Dette sæt er blåstribet, med en kanin på maven og kaninøre på fødderne.. Normal pris 200kr - betalt 60kr 
1 par smækbuskser i cowboy look - jeg synes ærlig talt ikke vildt godt om meget af det drengetøj der findes, så manden og jeg er blevet enige om at vores junior skal blive en lille buksetrold i cowboybukser.. Normal pris 280kr - betalt omkring 80kr 
Så faldt jeg også over en lille sommerjakke i str 56, og så kom jeg til at tænke på en blæsende dag hvor min veninde bare tog en lille strik på deres datter hvor jeg tænkte grys, over at vinden da måtte suse lige igennem, så selvfølgelig skal vi også have en jakke til den lille juni junior.. 100kr - synes selv det var en røverkøb.. 
Har i andre være omkring babysam og kigget på deres super tilbud, eller kan i godt styre jer..
Godt det ikke er en pige vi skal have så havde jeg nok ruineret os.. 
Har i eller fået anskaffet jer nogle ynglingsting???
Anmeld