Shop amok i Babysam..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

JA som overskriften så tydeligt antyder - så har jeg gået shop amok i Babysam, i henholdsvis Holstebro den ene weekend og i Aalborg her i weekenden.. De havde en del til minus 79%, og jeg fik lidt i forskellige størrelser..

Af ynglingene er der:

1 sæt i str 50, som jeg vil have som reserve sæt til den hvide velour sparkedragt med fødder som jeg gerne vil have han skal have på når vi tager hjem fra hospitalet.. Dette sæt er blåstribet, med en kanin på maven og kaninøre på fødderne.. Normal pris 200kr - betalt 60kr

1 par smækbuskser i cowboy look - jeg synes ærlig talt ikke vildt godt om meget af det drengetøj der findes, så manden og jeg er blevet enige om at vores junior skal blive en lille buksetrold i cowboybukser.. Normal pris 280kr - betalt omkring 80kr

Så faldt jeg også over en lille sommerjakke i str 56, og så kom jeg til at tænke på en blæsende dag hvor min veninde bare tog en lille strik på deres datter hvor jeg tænkte grys, over at vinden da måtte suse lige igennem, så selvfølgelig skal vi også have en jakke til den lille juni junior..  100kr - synes selv det var en røverkøb..

Har i andre være omkring babysam og kigget på deres super tilbud, eller kan i godt styre jer.. Godt det ikke er en pige vi skal have så havde jeg nok ruineret os..

Har i eller fået anskaffet jer nogle ynglingsting???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

LilleLene

DET Poulsen skriver:

JA som overskriften så tydeligt antyder - så har jeg gået shop amok i Babysam, i henholdsvis Holstebro den ene weekend og i Aalborg her i weekenden.. De havde en del til minus 79%, og jeg fik lidt i forskellige størrelser..

Af ynglingene er der:

1 sæt i str 50, som jeg vil have som reserve sæt til den hvide velour sparkedragt med fødder som jeg gerne vil have han skal have på når vi tager hjem fra hospitalet.. Dette sæt er blåstribet, med en kanin på maven og kaninøre på fødderne.. Normal pris 200kr - betalt 60kr

1 par smækbuskser i cowboy look - jeg synes ærlig talt ikke vildt godt om meget af det drengetøj der findes, så manden og jeg er blevet enige om at vores junior skal blive en lille buksetrold i cowboybukser.. Normal pris 280kr - betalt omkring 80kr

Så faldt jeg også over en lille sommerjakke i str 56, og så kom jeg til at tænke på en blæsende dag hvor min veninde bare tog en lille strik på deres datter hvor jeg tænkte grys, over at vinden da måtte suse lige igennem, så selvfølgelig skal vi også have en jakke til den lille juni junior..  100kr - synes selv det var en røverkøb..

Har i andre være omkring babysam og kigget på deres super tilbud, eller kan i godt styre jer.. Godt det ikke er en pige vi skal have så havde jeg nok ruineret os..

tror mere min baby-shop-amok-gen går igang når jeg har født

Jeg skal jo heller ikke vide kønnet, måske er det derfor

Anmeld

21. februar 2012

pemiro

DET Poulsen skriver:

Af ynglingene er der:

Jeg var i HM i starten af januar og købe lidt nyt tøj i 56 og 62, da jeg tror det er de størrelser vi får brug for. Har købt et enkelt nyt sæt i 50, da jeg ikke regner med han bliver født som under 50 cm.. De fleste er jo gerne over, så jeg regner stærkt med ikke at få brug for det sæt

Og ellers har jeg fået et par indkøbsposer probbet med tøj fra en kammerat, så jeg behøver heldigvis ikke at købe mig fattig i tøj til lillemanden endnu Først når han skal op i 68

Anmeld

21. februar 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg får sådan nogle nyhedsbreve fra Babysam, og der kunne man få 100 kr i rabat, hvis man handlede for over 200 kr. Så jeg købte lige 20 af deres stofklude, og fik dem for halv pris ;-)

Nogen der kende de hvide billige stofklude fra Babysam? De virker lidt tynde i det, men bliver de bedre når de bliver vasket?

Tilbuddet gælder dog kun på ikke nedsatte varer.

Anmeld

21. februar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Tina. skriver:

Jeg får sådan nogle nyhedsbreve fra Babysam, og der kunne man få 100 kr i rabat, hvis man handlede for over 200 kr. Så jeg købte lige 20 af deres stofklude, og fik dem for halv pris ;-)

Nogen der kende de hvide billige stofklude fra Babysam? De virker lidt tynde i det, men bliver de bedre når de bliver vasket?

Tilbuddet gælder dog kun på ikke nedsatte varer.

For at det ikke skal være løgn, så fik jeg også de 100kr på mailen, og da jeg købte til de minus 70% i Holstebro, fik jeg faktisk trukket de 100kr fra.. Dvs at jeg fik 7stk tøj til 103kr.. Ekspedienten sagde godt nok at det ikke gjaldt allerede nedsatte vare, men at han var i gavehumør, så jeg fik det - det var alligevel til forærings priser, så han kunne lige så godt blive ved..  

2 sparkedragter fra bla joha

2 lidt specielle langærmede bodyer

2 par velour busker, dem med høj ribkant

1 langærmede bluse

Anmeld

22. februar 2012

JonTri

For første gang kender vi kønnet og det har da ændret lidt på købe trangen... meeen det er jo en sommerbaby, så prøver at slappe lidt af. Har i forvejen et sommerbarn og han havde stort set kun kortærmede body på, en enkel sommerdragt og ellers ble med en stofble over... 

Såååå jeg ser vejret an og fiser ud og shopper, når baby er ankommet!

Men har købt en ny barnevogn og DEN glæder jeg mig til at hente!!!

Skal have madras og lign til den, så måske man skulle udnytte de der 100 rabatkroner i BabySam...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.