da da da daaaaaaam. Sophias nye værelse :-) so far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Anette&Sophia

Mamalou skriver:

Rigtig fint og rigtig tøset - me like  

jeg er også selv helt vild med det :-) 
glæder mig bare så meget til at jeg får det sidste stof hjem, så jeg kan blive færdig! :-)
håber ikke hun får spat af småfolk æblerne  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mamalou

Anette&Sophia skriver:

jeg er også selv helt vild med det :-) 
glæder mig bare så meget til at jeg får det sidste stof hjem, så jeg kan blive færdig! :-)
håber ikke hun får spat af småfolk æblerne  

Kender det godt. Jeg har selv været i gang med børneværelse, da vi lige er flyttet. Her får min søn (forhåbentlig ikke) spat af Sebras biltema, som går igen over alt. Elsker Sebra!

Anmeld

21. februar 2012

Anette&Sophia

Mamalou skriver:

Kender det godt. Jeg har selv været i gang med børneværelse, da vi lige er flyttet. Her får min søn (forhåbentlig ikke) spat af Sebras biltema, som går igen over alt. Elsker Sebra!

De har altså virkelig også bare lavet nogle mega fede ting! - fuld forståelse! :-D hæhæ.

Ved bare ikke hvorfor, synes bare der er et eller andet over de dersens æbler. Nogen kunne måske synes at det var fordi at det er et dyrt mærke og at det så skulle være derfor hun skulle have det på sit værelse, men næææ nej. ææææææælsker bare de der æbler, og så er småfolks farver og designs bare sååå fede :-) hæhæ. 

men det stjerne sengetøj som Sebra har lavet, er jeg også helt vild med. det er fedt :-D

Anmeld

21. februar 2012

Anette&Sophia

Anette&Sophia skriver:

Så offentliggør jeg lige Sophias nye værelse, for nu kan jeg simpelthen ikke vente mere, det var ellers meningen at jeg ville holde det hemmeligt indtil det var helt færdigt. - men det er sgu næsten ligesom at opdage 2 strege, MAN KAN BARE IKKE VENTE! :-D ( plat sammenligning
Men den gennemførte stil er man vidst ikke i tvivl om - der mangler dog gardiner og en sengerand. + mit hemmelige projekt ( men den holder jeg på! hæhæ )
i den anden ende af værelset skal hun have legested, hvilket også skal præges af småfolks fine æbler, men så langt er jeg ikke kommet endnu

Hvad synes i?

ps. jeg skal dælme love jer for at min pegefinger var øm efter at have skåret 17 store æbler og 3 små æbler ud! avs! 

by the way. ikke kun 3 små æbler. 35! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.