penicillin og tyndskid!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

ivfmarie

Jeg ved at penicillin kan give alvorlig diaré (har jeg ret, Susan og Sille?) Men hvornår? Er det imens de små får pencillinkur, eller efter? Og hvor længe står diaréen på? Marie - gæt selv hvad Malte døjer med nu!? :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Jeg ved at penicillin kan give alvorlig diaré (har jeg ret, Susan og Sille?) Men hvornår? Er det imens de små får pencillinkur, eller efter? Og hvor længe står diaréen på? Marie - gæt selv hvad Malte døjer med nu!? :'([/citat] ved ikke noget om det du spørger om...men æhhhhh....hvor mange trøjer har han ramt denne gang...lol knus fra en ikke så beskeden loggi...som skal til at til føsda nu

Anmeld

6. marts 2008

Sille

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] Jeg ved at penicillin kan give alvorlig diaré (har jeg ret, Susan og Sille?) Men hvornår? Er det imens de små får pencillinkur, eller efter? Og hvor længe står diaréen på? Marie - gæt selv hvad Malte døjer med nu!? :'([/citat] Oh yes.. +o( Her var det mens hun fik penicillinen.... og det varede til vi stoppede med penicillinen... Stakkels jer og go' bedring med det "lille" malthe-pjok... -sille- der har pakket hele huset ned pga to dage til lalandia i morgen...:-o

Anmeld

6. marts 2008

Susan1978

Hej Marie

Mens han får penicilin kuren..

Her kan Emil bare slå en prut og han har skidt ud over det hele. :(

Eii altså hvor er det bare skidt.. Med de syge unger.

Emil blir bare heller ik mere frisk... så hvis ikke han viser tegn på at blive mere frisk i morgen, så er jeg den der er vendt tilbage til børneafdelingen.. :S

Susan

Anmeld

6. marts 2008

ivfmarie

Susan1978 skriver:

Hej Marie

Mens han får penicilin kuren..

Her kan Emil bare slå en prut og han har skidt ud over det hele. :(

Eii altså hvor er det bare skidt.. Med de syge unger.

Emil blir bare heller ik mere frisk... så hvis ikke han viser tegn på at blive mere frisk i morgen, så er jeg den der er vendt tilbage til børneafdelingen.. :S

Susan

Hvor er det godt at vi er så cornflaksede, huha - ellers havde det ike været til at overskue!
God bedring til Emilen (H)

Marie og Malte, der har skidt igennem fire sæt tøj, og ramt more to(!) gange +o(

Anmeld

6. marts 2008

Rasmine

Ved ikke om penicilin har nogen indvirkning på tyndskid, men der er giga meget tyndskid i omløb her i området.
Har selv lige haft det (i LANG tid), min mor og Lars har også været ramt.
Der hænger også opslag i børnehaven om diarre-tilfælde.

Mette - heldigvis uden salmonella.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.