Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emily2012<3 skriver: Ja tænker os at jeg vil snakke med jm her den 22.. Men synes bare jeg har læst noget omkring at vægten kan stige meget ved svangerskabsforgiftning.. Men jeg har også haft sådan en trykken under brystet de sidste par dage samt haft følelsen af at jeg skulle være syg.. OG voldsomt meget halsbrand.. Ved dog ikke om det har noget som helst at sige.. :/
Ja tænker os at jeg vil snakke med jm her den 22..
Men synes bare jeg har læst noget omkring at vægten kan stige meget ved svangerskabsforgiftning..
Men jeg har også haft sådan en trykken under brystet de sidste par dage samt haft følelsen af at jeg skulle være syg.. OG voldsomt meget halsbrand..
Ved dog ikke om det har noget som helst at sige.. :/
Ja der er vist nok et eller andet der. Uden at vide det helt bestemt. Kan du nå at fange læge sekretæren oppe hos din private læge så vat det måske noget du skulle gøre bare for lige at hører ad.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
livhemdrup skriver: Ja der er vist nok et eller andet der. Uden at vide det helt bestemt. Kan du nå at fange læge sekretæren oppe hos din private læge så vat det måske noget du skulle gøre bare for lige at hører ad.
De lukker allerede kl meget tidligt..
Men jeg har lige snakket med min fars kæreste, og hun tog 14 kg på de sidste 5 uger.. Så 3,8 kg er vist ingenting i forhold til..
Dog vil jeg lige ringe til lægen i morgen og hører omkring det andet.. Ellers vente til på onsdag når jeg alligevel skal til JM..
Emily2012<3 skriver: Er det okay at tage SÅ meget på, på SÅ kort tid?
Er det okay at tage SÅ meget på, på SÅ kort tid?
I mine øre lyder det ikke voldsomt overhovedet.. Prøv og tænk på en juleaften hvor man bare æder der kan man snildt tage 1-1½kg på også er 3uger jo alligevel okay tid når man er gravid.. Nogle tager meget på i starten og andre i slutningen tog selv mine 9kg på på 3 måneder
jeg har nok taget knap 3 kg på på samme tid og ja, det er ok, så længe du ikke har symptomer på svfg, så som svimmelhed, sorte prikker for øjenen, flimmer hovedpine osv osv:-)
Mange tager på i ryk, nogler en del,andre knap så meget.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128