Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HejsaJeg har lige et spørgsmål. Når man skal faste inden end glucosebelastning, må man så heller ikke drikke vand inden?Kram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: HejsaJeg har lige et spørgsmål. Når man skal faste inden end glucosebelastning, må man så heller ikke drikke vand inden?Kram Carina
Jo det må du gerne
da jeg skulle have den lavet skulle jeg faste fra 00.00 til jeg skulle derop 7.30 og så videre indtil det hele var ovre ca. ved 10.00 tiden.. i den tid fra 00.00 til 10.00 måtte jeg drikke to glas vand
Det mener jeg altså ikke du må...
maria_wlt skriver: Jo det må du gerne
okaymen det er bare fordi min mor har snakket med en som sagde at det må man ikke?Tænker bare at jeg har bare så meget brug for noget at drikke OG spise om morgenenMen nu hvor jeg ikke må spise hehe, havde jeg jo håber på det med vandMen det lyder da godt hvis du mener at man gerne må, kan nemlig ikke fange min læge
Jeg måtte ikke drikke vand. Så tror det er meget forskelligt fra sted til sted ring og spørg dem det sted du skal hen så er du helt på den sikre side. anbefaling ha noget mad og drikke med i tasken du kan indtage når det hele er overstået.
MissTas skriver: da jeg skulle have den lavet skulle jeg faste fra 00.00 til jeg skulle derop 7.30 og så videre indtil det hele var ovre ca. ved 10.00 tiden.. i den tid fra 00.00 til 10.00 måtte jeg drikke to glas vand
uhh det er svært når man hører noget forskelligtjeg skal derop kl. 8.45 så ved ikke hvad jeg lige skal gøre.lidt træls at jeg ikke fik noget afvide om det, og nu kom jeg jo bare til at tænke på det:s
Fandt lige dette fra Lægehåndbogen
http://laegehaandbogen.dk/legehandbogen/ovrige/glukosebelastning-2974.html
Jeg har prøvet at få den lavet 3 gange efterhånden.. Det går altid galt fordi jeg kaster det der sukkervand op
Men jeg skulle oz faste fra midnat til kl 8 om morgenen men der har ik været restriktioner omkring vand Måtte drikke så meget jeg ville når bare det kun var vand
Kruse90 skriver: uhh det er svært når man hører noget forskelligtjeg skal derop kl. 8.45 så ved ikke hvad jeg lige skal gøre.lidt træls at jeg ikke fik noget afvide om det, og nu kom jeg jo bare til at tænke på det:s
kan du ikke nå at ringe derop og hører ? ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128