(oktober) åndsvage læge. (og sp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

Plysbjørnen

I dag har Benjamin været til 5 mdr undersøgelse og vaccination i dag... Det gik egentlig godt nok... Både læge og sygeplejeske var godt til freds med at Benjamin skal til kiropraktor med hans nakke/ryg...

Men gud hjælpe mig om ikke den tåbelige læge vil have at vi skal komme kontrol måling om 2 mdr fordi Benjamin ikke er vokset ret meget... Han var kun 66 cm, ja hallo hans forældre er 2 pygmæer (små og runde), og det samme er hans søster (hun er 19 mdr og 80 cm), og så forventer fjolset sgu et fyrtårn... Det skal siges at jeg tvivler på at han lå "lige" da de målte ham for han har en tendens at danne en banan med ryggen... Men hvad vi skal da nok kommer når han mener det er så vigtigt...

Så har SP også været i dag... og hun var ikke tilfreds med at knægten ikke vil spise fast føde pga "hans kurver" ikke er så snorlige som de skal være, han var gået fra at ligge en under gennemsnittet til at ligge 2 under gennemsnittet... Men for fanden knægten ser ud som om at jeg giver ham gift... når jeg forsøger... Men jeg skal blive ved , så det er jeg vel nød til...

Nå lidt meningsløs brok fra min side...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Anja

Det lyder da som en rigtig træls omgang.

Da Esther var til 5 mdrs var hun 65 cm - så det er jo meget lige som Benjamin. Ved godt at piger ofte er mindre end drenge, men forskellen er jo ikke så stor.

Tror dog at din sp har ret i at det er godt at komme mere i gang med skemaden. Jo længere tid du venter, jo vanskeligere tror jeg det bliver at få ham til at tage det. De bliver jo mere bevidste med tiden og så vil de helt have det genkendelige.

Esther er nu oppe på 3 skemåltider om dagen og det trives hun rigtigt fint med. Jeg amme 2 gange i døgnet (morgen og eftermiddag) og så får hun ca 3 flasker som suppl til skemaden og det hun drikker af kop.

Skulle have været i mødregruppe med sp i morgen og havde set frem til at få hende vejet nu hun spiser mere skemad OG får flaske, men desværre har jeg opdaget nye skoldkopper på Elias i dag, så han nåede lige at være afsted i går og så er han så hjemme igen

Anmeld

24. marts 2009

malou

Hmmm.... hvor er det bare irriterernde hva!!! Forstår godt du sku øffe lidt! Så er det godt vi er herinde ikke... smiler Victor var 64 cm til hans 4 md´s undersøgelse.... så nu er jeg da spændt på om de også siger han er lille.. fordi Dennis og jeg er heller ikke så høje... 170 & 176.

Dog, min mor er 158 og min far 178 og deres ældste søn.. (min storebro) er blevet 192.. så man kan ikke altid regne med det..

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.