I dag har Benjamin været til 5 mdr undersøgelse og vaccination i dag... Det gik egentlig godt nok... Både læge og sygeplejeske var godt til freds med at Benjamin skal til kiropraktor med hans nakke/ryg...
Men gud hjælpe mig om ikke den tåbelige læge vil have at vi skal komme kontrol måling om 2 mdr fordi Benjamin ikke er vokset ret meget... Han var kun 66 cm, ja hallo hans forældre er 2 pygmæer (små og runde), og det samme er hans søster (hun er 19 mdr og 80 cm), og så forventer fjolset sgu et fyrtårn... Det skal siges at jeg tvivler på at han lå "lige" da de målte ham for han har en tendens at danne en banan med ryggen... Men hvad vi skal da nok kommer når han mener det er så vigtigt...
Så har SP også været i dag... og hun var ikke tilfreds med at knægten ikke vil spise fast føde pga "hans kurver" ikke er så snorlige som de skal være, han var gået fra at ligge en under gennemsnittet til at ligge 2 under gennemsnittet... Men for fanden knægten ser ud som om at jeg giver ham gift... når jeg forsøger... Men jeg skal blive ved

, så det er jeg vel nød til...
Nå lidt meningsløs brok fra min side...
Betina
Anmeld