Rådhusbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Meilby

Hej Piger!

Min søde, dejlige kæreste friede jo til mig d. 17 september sidste år, og vi javde egentlig regnet med at holde stort bryllup til sommer. Sagen er nu den, at vi har valgt at vi vil have vores uddannelse først, og drømmebryllupet er derfor skudt lidt i sænk, da vi ikke har råd til både at starte uddannelse begge to samtidig med at vi skal invitere 100 mand til bryllup.Vi har derfor snakket lidt om i første omgang, at gå på rådhuset og så bare invitere vores forældre og søskende til lidt fest bagefter og så senere, når vi er færdig med uddannelse holde vores store drømmebryllup Vi har så snakket om enten at leje et fælleshus der er ude hvor vi har kolonihave eller bare stille op herhjemme

Nu kommer spørgsmålet så til jer piger - har i nogle ideer til hvordan man kan lave en lille "bryllups" fest, til få penge, som stadig bare kan blive en dejlig dag Det behøver ikke være vildt bryllupsagtig, da vi bare gerne vil have papirer på hinanden, og så senere have den store fest, men samtidig synes vi der skal være lidt, da det jo stadig er en stor dag

Det blev vidst lidt langt Håber i har nogle gode ideer

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

gonefishing

Meilby skriver:

Hej Piger!

Min søde, dejlige kæreste friede jo til mig d. 17 september sidste år, og vi javde egentlig regnet med at holde stort bryllup til sommer. Sagen er nu den, at vi har valgt at vi vil have vores uddannelse først, og drømmebryllupet er derfor skudt lidt i sænk, da vi ikke har råd til både at starte uddannelse begge to samtidig med at vi skal invitere 100 mand til bryllup.Vi har derfor snakket lidt om i første omgang, at gå på rådhuset og så bare invitere vores forældre og søskende til lidt fest bagefter og så senere, når vi er færdig med uddannelse holde vores store drømmebryllup Vi har så snakket om enten at leje et fælleshus der er ude hvor vi har kolonihave eller bare stille op herhjemme

Nu kommer spørgsmålet så til jer piger - har i nogle ideer til hvordan man kan lave en lille "bryllups" fest, til få penge, som stadig bare kan blive en dejlig dag Det behøver ikke være vildt bryllupsagtig, da vi bare gerne vil have papirer på hinanden, og så senere have den store fest, men samtidig synes vi der skal være lidt, da det jo stadig er en stor dag

Knus Pernille

Vi blev gift på københavns rådhus med vores nærmeste. og gik over og spise i Tivoli efterfølgende.. Herefter tog vi hjem og skiftede tøj allesammen og mødtes derinde igen og tog rundt med turpas (der var også mange børn og unge med).

Det var helt vildt hyggeligt!!! men må også indrømme at jeg aldrig har været til det store kæmpe bryllup, så jeg var godt tilfreds og det var manden også hehe.

Anmeld

20. februar 2012

Meilby

Flodkilling skriver:

Vi blev gift på københavns rådhus med vores nærmeste. og gik over og spise i Tivoli efterfølgende.. Herefter tog vi hjem og skiftede tøj allesammen og mødtes derinde igen og tog rundt med turpas (der var også mange børn og unge med).

Det var helt vildt hyggeligt!!! men må også indrømme at jeg aldrig har været til det store kæmpe bryllup, så jeg var godt tilfreds og det var manden også hehe.

Det lyder da også super hyggeligt Vi har desværre bare ikke de muligheder her

Jeg har altid sagt, at skulle jeg giftes skulle det være kæmpe stort

Et rigtig drømmebryllup Men det er pengene bare ikke til nu, og så må jeg "nøjes" med at blive gift på rådhuset til en start, og så tager vi det store når pengene er til det Det vigtigste er jo også, at jeg får min dejlige kæreste, som mand og at vi får en dejlig dag

Anmeld

20. februar 2012

Mor til Majbørn

Meilby skriver:

Hej Piger!

Knus Pernille

Min veninde blev gift paa raadhuset, og bagefter holdt de en lille reception med de inviterede (nok en 30-4o stykker), hvor den stod paa frugtspyd og noget vin af en art - tror det var i en park ved siden af raadhuset, som de saa ikke betalte for at laane eller noget. Der var ikke telt, stole, borde eller noget i den dur - kun lige til frugtspydene og vinen.

Om aftenen gik de alene ud for at spise med deres foraeldre og soskende og saa var det det

Det virkede ikke som en ret dyr affaere, men det da en fin og ustressende lille reception

Anmeld

20. februar 2012

gonefishing

Meilby skriver:

Det lyder da også super hyggeligt Vi har desværre bare ikke de muligheder her

Jeg har altid sagt, at skulle jeg giftes skulle det være kæmpe stort

Et rigtig drømmebryllup Men det er pengene bare ikke til nu, og så må jeg "nøjes" med at blive gift på rådhuset til en start, og så tager vi det store når pengene er til det Det vigtigste er jo også, at jeg får min dejlige kæreste, som mand og at vi får en dejlig dag

Jeg kender en der havde det ligesom dig, de brugt 300.000kr på et bryllup og en rejse... og idag sidder de og betaler af på det, og kan ikke købe deres drømmehus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.