Er så sulten :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvad sker der med mig?? Hvorfor er jeg hele tiden så EKSTREMT sulten? Det er fuldstændig vanvittigt Uanset hvor meget og hvad jeg spiser, er jeg sulten bagefter. sådan RIGTIG sulten og ikke bare småsulten. Kan slet ikke mærke jeg har spist noget

Vejer ca 10 kg for meget, så er ikke en kæmpestor pige og kiloene sidder godt..

Har lige spist dette og er stadig sulten! ved godt noget af det slet ikke er fornuftig spise, men min krop skreg på mad og så faldt jeg i:
En pose chips, en fastalavnsbolle, 3 rugbrødder med pålæg og en müslibar. Og jeg er STADIG lige så sulten som før jeg spiste det!!

den der ekstreme sult er kommet indenfor de sidste par dage, og jeg forstår det ikke. Det er frygteligt

Har i prøvet det?? hvorfor var i så sultne?? hvad skal jeg gøre?? jeg får det fysisk dårligt hvis ikke jeg spiser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hvad sker der med mig?? Hvorfor er jeg hele tiden så EKSTREMT sulten? Det er fuldstændig vanvittigt Uanset hvor meget og hvad jeg spiser, er jeg sulten bagefter. sådan RIGTIG sulten og ikke bare småsulten. Kan slet ikke mærke jeg har spist noget

Har lige spist dette og er stadig sulten! ved godt noget af det slet ikke er fornuftig spise, men min krop skreg på mad og så faldt jeg i:
En pose chips, en fastalavnsbolle, 3 rugbrødder med pålæg og en müslibar. Og jeg er STADIG lige så sulten som før jeg spiste det!!

den der ekstreme sult er kommet indenfor de sidste par dage, og jeg forstår det ikke. Det er frygteligt

Har i prøvet det?? hvorfor var i så sultne?? hvad skal jeg gøre?? jeg får det fysisk dårligt hvis ikke jeg spiser

Da jeg havde det som du skriver var det fordi jeg var gravid fandt jeg ud af

Jeg var EKSTREM sulten de første 12 uger...

Hva det ellers kan være ved jeg ikke. Måske dit stofskifte driller?

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Da jeg havde det som du skriver var det fordi jeg var gravid fandt jeg ud af

Jeg var EKSTREM sulten de første 12 uger...

Hva det ellers kan være ved jeg ikke. Måske dit stofskifte driller?

Uf, det håber jeg godt nok ikke.. Mit barn er kun 5 måneder.. Og vi har kun haft sex 4-5 gange siden fødslen alle med kondom, så det kan vel ikke være derfor vel??

Anmeld

20. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Uf, det håber jeg godt nok ikke.. Mit barn er kun 5 måneder.. Og vi har kun haft sex 4-5 gange siden fødslen alle med kondom, så det kan vel ikke være derfor vel??

Hmm næ det burde jo ikke være derfor så, selvom det jo kan ske..

Måske hvis du ammer at du bruger flere kalorier? Har hørt man skulle forbruge ret meget når man ammer, men ved det dog ikke selv.. Ellers prøv at snak med lægen evt

Anmeld

20. februar 2012

mmh

det skulle hjælpe at spise nødder og mandler

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Hmm næ det burde jo ikke være derfor så, selvom det jo kan ske..

Måske hvis du ammer at du bruger flere kalorier? Har hørt man skulle forbruge ret meget når man ammer, men ved det dog ikke selv.. Ellers prøv at snak med lægen evt

Ammer kun en gang om dagen og flaske for resten Men det kan godt ske jeg skal prøve det. Føles bare lidt dumt !Hej, jeg ringer fordi jeg er sulten

Anmeld

20. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ammer kun en gang om dagen og flaske for resten Men det kan godt ske jeg skal prøve det. Føles bare lidt dumt !Hej, jeg ringer fordi jeg er sulten

Ja men det kan jo være alt muligt.

Fx stofskifte eller mangel på noget, som gør kroppen er sulten indtil den får det.. 

Så jeg ville klart ringe og snakke med lægen

Anmeld

20. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ja men det kan jo være alt muligt.

Fx stofskifte eller mangel på noget, som gør kroppen er sulten indtil den får det.. 

Så jeg ville klart ringe og snakke med lægen

Anmeld

20. februar 2012

Mor til Majbørn

Anonym skriver:

Maaske fordi der ikke er ret meget fiber i hverken fastelavnsboller eller chips?

.. og 3 skiver rugbrod bor da kunne hjaelpe paa sagen, men hvad med at inkludere nogle gronsager - det maetter jo noooget mere end chips og saadan.

Anmeld

20. februar 2012

baby012

nu ved jeg ikke om det kan være derfor, men jeg er VILDT sulten for tiden, det er i forbindelse med at jeg ammer at jeg har et større behov for mad end jeg plejer at have .. 

ellers kan det også være at kroppen bare er inde i en periode hvor den har brug for mere nærring end normalt, prøv at spis en masse nødder og noget med mange fibre i, chips og fastelavn bollle er ikke det bedste til at stille kroppens behov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.