Oliver til 5 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2009

Annette

Den gik rigtig godt

Han vejer 17,3 kg og er 108 cm høj.

Han ser godt og hører ekstremt godt, hvor mennesker normalt hører fra 20 decibel, hører Oliver fra 0 decibel, så jeg kan godt forstå han nogen gange holder sig for ørene nede i børnehaven

Han fik stivkrampevacc og 10 kr fordi han tog det så pænt, bare man var barn igen

Knus Annette og Oliver med den gode hørelse, bare ikke når moren ber ham om noget, haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2009

HelleBelle

Malte var allerede til den undersøgelse 5 februar.
Han vejer omkring 15,5kg og er ca 104,5cm høj (lav :0)
Det var det eneste vi fik "testet"
Men vi ved så fra ørelægen at Malte ikke har optimal hørelse, dog overhovedet ikke noget vi skal bekymre os om.
Men han har saftsuseme svært ved at høre pt........
Malte græd da han blev stukket, og det gjorde jeg næsten også.
Til gengæld var han vildt sej da han var på sygehuset for at få løsnet forhuden for 3 uger siden. Men av hvor var han ked og bange og gal i dagene efter når han skulle tisse, og det sved i såret :0((((( Stakkels min lille dreng!!!

Anmeld

24. marts 2009

lene

Mathias var afsted den 10 marts og han måler nu 114 cm og vejer 20.4 kg, han tog stikket rigtig flot , hans hørelse og syn fejler ingen ting *SS* han fik en gomiti figur og det var bare sagen. i dag skal vi til ststus møde i børnehaven, her har vi skulle udfylde et skema hvad han kan og hvad han skal ha hjælp til endnu, det er i forhold til hvad der skal arbejdes med inden han skal i skole, ikke fordi han skal afsted i år, så er lidt spændt på hvordan pædagogerne har udfyldt skemat og hvordan de syntes han klare sig
knus lene og Mathias

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.