ups ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Koen.

Lærke 22 mdr er blevet en ren papegøje for tiden og gentager alt hun høre så vi er meget påpasselige med hvad vi får sagt, men alligevel må hun have opfanget et fy ord

Her i weekenden sidder vi så og spiser frokost og manden og jeg føre en samtale, har hørt Lærke to gange har sagt mor, men mener hun lige må vente til vi har ført samtalen færdig

Men ud af det blå lyder så fra Lærke: Far, hold kæft

Måtte simpelthen gå fra bordet for var færdig af grin, men skulle hun jo helst ikke se

UPS !!!!!

Hilsen Tanja der svare barnet næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
tanja. skriver:

Lærke 22 mdr er blevet en ren papegøje for tiden og gentager alt hun høre så vi er meget påpasselige med hvad vi får sagt, men alligevel må hun have opfanget et fy ord

Her i weekenden sidder vi så og spiser frokost og manden og jeg føre en samtale, har hørt Lærke to gange har sagt mor, men mener hun lige må vente til vi har ført samtalen færdig

Måtte simpelthen gå fra bordet for var færdig af grin, men skulle hun jo helst ikke se

UPS !!!!!

haha.

ja man skal virkelig passe på hvad man får sagt.

Anmeld

20. februar 2012

pussekat

tanja. skriver:

UPS !!!!!

hejsa

haha så kan du lære det

Anmeld

20. februar 2012

Janni.

Hun er da bare herlig, min lille skønne tøs.. 

- Hilsen mosteren som skal lære papegøjen at snakke som en havne arbejder LOL 

Anmeld

20. februar 2012

meem

Uhh det kender jeg alt for godt det der

Eksempel : da Freja var ca 4 mdr, havde hun en mani med at rive mig i håret.. Da hun en dag bliver ved med at gøre det, kommer jeg til at sige : så stop dog din kost! Det hørte storesøster Emilie på 2år, og i et par uger hed hendes lillesøster kost

Anmeld

20. februar 2012

B&J

nej det skal man ikke sige men hold NU KÆFT hvor ville jeg gerne ha gørt det ville lå flad af grin hihihihihhi

Anmeld

20. februar 2012

Mira0911

Det er fy ordene som er sjove for børnene at lege med mht. sproget... 

Anmeld

20. februar 2012

jydeinden

tanja. skriver:

UPS !!!!!

haha 

ja børn lærer nu en gang hurigt.. det problem havde og har min moster også især med sin søn.. han har lært mange rigtigt "gode " fy ord.. og man kommer jo til at grine :-D 

Anmeld

20. februar 2012

FrkZier

haha!

jeg var også på ferie for et par år siden med mine forældre og et af deres vennepar, de havde så en toårig søn som mig og min daværende kæreste skulle passe, han var også totalt papegøje for da han tabte sin sko sagde han: ååh fuck.. og min kæreste og jeg kiggede bare på hinanden og tænkte: ååh fuck.. haha

Anmeld

20. februar 2012

Koen.

mor:) skriver:

haha.

ja man skal virkelig passe på hvad man får sagt.

Ja meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.