sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

SaNiNa

Vil lige høre jer om vi har været i frankrig med jers efterhånden store børn?

Vi overvejer at tage på ferie i frankrig første nogle dage i disney og så nogle dage i selve paris men så vil vi altså også gerne ud til noget strand.

Så piger har i ikke været et sted hvor det har været rigtig lækkert i sær for børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2012

Mussen2

Er det alle steder i Frankrig du mener? Jeg har været en del gange i sydfrankrig i ste Maxime, tæt på st Ttopez. Det ligger en times kørsel fra Nice. Det er et mega lækkert stEd. Vi havde vores datter på dengang 2 år med sidst. Det snakker hun stadig om den dag i dag, men det er selvfølgelig et stykke fra Paris. Ellers har jeg været ved Annesi søen for mange år siden jeg ved dog ikke lige hvor det ligger i forhold til Paris.

Hvor mange skal I afsted og er i i bil osv.

Anmeld

13. marts 2012

SaNiNa

Mussen2 skriver:

Er det alle steder i Frankrig du mener? Jeg har været en del gange i sydfrankrig i ste Maxime, tæt på st Ttopez. Det ligger en times kørsel fra Nice. Det er et mega lækkert stEd. Vi havde vores datter på dengang 2 år med sidst. Det snakker hun stadig om den dag i dag, men det er selvfølgelig et stykke fra Paris. Ellers har jeg været ved Annesi søen for mange år siden jeg ved dog ikke lige hvor det ligger i forhold til Paris.

Hvor mange skal I afsted og er i i bil osv.

Ja nice så nok ikke længere vi er i bil og vi er 4 voksne og 2 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.