... onsdag er det et år siden min fødsel gik i gang... det er jo helt vildt, at tænke på, at der er gået et HELT år!
Vi har været ramt af møg meget sygdom herhjemme, så den sidste tid er ALT sat ud af kurs. I november fik Tristan lige to penicillinkure oveni hinanden. Omkring den 1. dec startede han med at få diarre... og det fortsatte bare... Opdager også i december, at han har væske på ørene og går til kontrol... her sidst i januar er det så helt slemt, og han skal have dræn i begge ører... det fik han den 6 februar. WEEE nattesøvnen er reddet - troede vi. Sidste søndag begynder han så at kaste op - HELT VILDT. Hele natten hver halve time - om morgenen er han temmelig slatten, så jeg smutter til doktor med ham. Hun indlægger ham - drengen har jo haft diarre siden 1. dec så det duer jo ikke at han brækker sig SÅ meget.
Inde på sygehuset sidder jeg og giver ham 9ml væske hver 5. minut i 5 timer. Gravid, sulten, kvalme og på en pindestol
, men drengen klarer op og vi tager hjem... dagen efter kaster han op en smule og har VOLDSOM diarre... men han overlever.
Mens vi var på hospitalet fik han diagnosen rotavirus... og en lille sidediagnose - toddler diarre (dete r en koststyret diarre der kan vare ved til SKOLEALDEREN

). Så efter en uge, hvor vi alle har haft denne lækre rotavirus, er vi ved at være ovenpå. Tristan var begyndt at gå, men stoppede under alt det her sygdom... Nu skal han bare tankes op igen - vejer 9 kg (det gjorde han ogsp i oktober).
Håber bare vi er klar til fødselsdag på torsdag og ugen ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld