En lille opdatering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

JonTri

... onsdag er det et år siden min fødsel gik i gang... det er jo helt vildt, at tænke på, at der er gået et HELT år!

Vi har været ramt af møg meget sygdom herhjemme, så den sidste tid er ALT sat ud af kurs. I november fik Tristan lige to penicillinkure oveni hinanden. Omkring den 1. dec startede han med at få diarre... og det fortsatte bare... Opdager også i december, at han har væske på ørene og går til kontrol... her sidst i januar er det så helt slemt, og han skal have dræn i begge ører... det fik han den 6 februar. WEEE nattesøvnen er reddet - troede vi. Sidste søndag begynder han så at kaste op - HELT VILDT. Hele natten hver halve time - om morgenen er han temmelig slatten, så jeg smutter til doktor med ham. Hun indlægger ham - drengen har jo haft diarre siden 1. dec så det duer jo ikke at han brækker sig SÅ meget. 

Inde på sygehuset sidder jeg og giver ham 9ml væske hver 5. minut i 5 timer. Gravid, sulten, kvalme og på en pindestol, men drengen klarer op og vi tager hjem... dagen efter kaster han op en smule og har VOLDSOM diarre... men han overlever. 

Mens vi var på hospitalet fik han diagnosen rotavirus... og en lille sidediagnose - toddler diarre (dete r en koststyret diarre der kan vare ved til SKOLEALDEREN). Så efter en uge, hvor vi alle har haft denne lækre rotavirus, er vi ved at være ovenpå. Tristan var begyndt at gå, men stoppede under alt det her sygdom... Nu skal han bare tankes op igen - vejer 9 kg (det gjorde han ogsp i oktober). 

Håber bare vi er klar til fødselsdag på torsdag og ugen ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Janni.

Ej sikke en omgang i har været igennem.

Håber i går imod bedre tider igen nu.
Tillykke med fødselsdagen, Tristan. Håber du får en dejlig dag med masser af gaver

Anmeld

20. februar 2012

JonTri

Janni. skriver:

Ej sikke en omgang i har været igennem.

Håber i går imod bedre tider igen nu.
Tillykke med fødselsdagen, Tristan. Håber du får en dejlig dag med masser af gaver

Takker... ja han (vi) har haft en del vasketøj og trætte morgener... Nu vender det forhåbentlig... snart kommer foråret og den friske luft!

Anmeld

20. februar 2012

Janni.

JonTri skriver:

Takker... ja han (vi) har haft en del vasketøj og trætte morgener... Nu vender det forhåbentlig... snart kommer foråret og den friske luft!

Det kan da næsten kun gå fremad nu 

håber det virkelig for jer 

Anmeld

20. februar 2012

CA

Nej, hvor har I dog været ramt! Pyyyyha! Håber det hele vender og I får et skønt forår! Nej, jamen hvordan har I næsten kunnet holde det ud? I er også ved at renovere, er I ikke? Og lille stakkels Tristan! God bedring til ham - og god fødselsdag Han ser skøn ud med kæmpeører, chokolademund og maven strittende ud af døren. (han ligner min egen lillebror rigtig meget. Altså ikke det store drog på 22 år, men da han var et lille sødt øre/mave barn med krøller på toppen) 

God bedring til jer, og må en hel masse energi og solskin ramme jeres lille hjem

Anmeld

20. februar 2012

piadas

Puha, Rikke!

Er du ikke ved at dø ved tanken, om at der snart kommer en mere?  Nøj, mand - hvor må du bare have det hårdt! Det er da også SÅ uheldigt med al den sygdom...

Stakkels lille Tristan, for det er jo endnu mere synd for ham.

Men kær - det er han! Det kan de ikke tage fra ham!

Anmeld

20. februar 2012

AnneBJ

Åh mand, sikke da en omgang!!! 

Håber Tristan får det bedre, og får en dejlig fødseldag på torsdag!! 

Anmeld

20. februar 2012

Kit

Sikke en omgang og så graviditet oveni. Håber det lysner snart.

Håber I får en fantastisk fødselsdag

Anmeld

20. februar 2012

JonTri

Carina87 skriver:

Nej, hvor har I dog været ramt! Pyyyyha! Håber det hele vender og I får et skønt forår! Nej, jamen hvordan har I næsten kunnet holde det ud? I er også ved at renovere, er I ikke? Og lille stakkels Tristan! God bedring til ham - og god fødselsdag Han ser skøn ud med kæmpeører, chokolademund og maven strittende ud af døren. (han ligner min egen lillebror rigtig meget. Altså ikke det store drog på 22 år, men da han var et lille sødt øre/mave barn med krøller på toppen) 

God bedring til jer, og må en hel masse energi og solskin ramme jeres lille hjem

Hey... Jo jo vi renoverer derudaf og bliver IKKE færdige (som jeg havde planlagt) inden torsdag... mangler en masse småting og der er jo altid noget der driller... 

Det har været et par strenge måneder - og så er jeg startet på job oveni... det er dog ikke meget de har set mig, da enten jeg eller en af ungerne har været syge... 

Mon ikke det vender - tager gladeligt imod solskin og positiv energi

Anmeld

20. februar 2012

JonTri

piadas skriver:

Puha, Rikke!

Er du ikke ved at dø ved tanken, om at der snart kommer en mere?  Nøj, mand - hvor må du bare have det hårdt! Det er da også SÅ uheldigt med al den sygdom...

Stakkels lille Tristan, for det er jo endnu mere synd for ham.

Men kær - det er han! Det kan de ikke tage fra ham!

Hejsa... Takker - ja han er stadig glad og charmer derudaf - jeg ville ligne en der vittterligt var træt af at skide... sådan ved han ikke hvordan man ser ud

Jeg har (når tiden har været til det9 overvejet hvad fanden vi gør, når alle lægger sig syge til efteråret - så DØR jeg. Har kun farmor og farfar, der kan hjælpe... kan ikke overskue tanken. 

Sætter min lid til at næste skud ALDRIG bliver syg... skal have købt alverdens helsekost og til at læse noget mere ude og hjemme, så det kan undgås!!!

Håber det går fremad med Jeres husbyggeri! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.