Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kom tanker om at selvfølgelig er der ikke alle der har samme termin som jeg, og derfor er nogle af jer endnu tættere på
Er i ikki spændte, glade, bange og alt muligt? Nogle af jer står allerde til at føde 1½ uge ..ihh bare det var mig
Har selv termin den 26. og hold da op hvor jeg bare glæder mig nu ( ud over fødslen, den skal bare være overstået ) glæder mig så meget at stå med den lille i armene
Hvad er jeres tanker, frygter, forventninger, anelser o.a ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lailamik skriver: Kom tanker om at selvfølgelig er der ikke alle der har samme termin som jeg, og derfor er nogle af jer endnu tættere på Er i ikki spændte, glade, bange og alt muligt? Nogle af jer står allerde til at føde 1½ uge ..ihh bare det var mig Har selv termin den 26. og hold da op hvor jeg bare glæder mig nu ( ud over fødslen, den skal bare være overstået ) glæder mig så meget at stå med den lille i armene Hvad er jeres tanker, frygter, forventninger, anelser o.a ?
Jo er meget spændt glæder mig til fødslen.. Jeg ved nu at der er præcis 15 dage til. Jeg skal sættes igang af flere årsager. Det blev jeg os sidst og havde en fantastisk nem fødsel. Jeg kan slet ikke vente jeg frygter ingenting. Er bare så spændt på at møde vores søn og ser så meget frem til fødslen.. Det blir fantastisk
Silja&Noam skriver: Jo er meget spændt glæder mig til fødslen.. Jeg ved nu at der er præcis 15 dage til. Jeg skal sættes igang af flere årsager. Det blev jeg os sidst og havde en fantastisk nem fødsel. Jeg kan slet ikke vente jeg frygter ingenting. Er bare så spændt på at møde vores søn og ser så meget frem til fødslen.. Det blir fantastisk
Hov? -ser først dit indlæg nu
Men læste i en anden debat at det så småt er begyndt at ske noget for dig nu Ihhh lucky u, og ønsker dig en rigtig god fødsle. Er bare lidt misundelig hehe
lailamik skriver: Hov? -ser først dit indlæg nu Men læste i en anden debat at det så småt er begyndt at ske noget for dig nu Ihhh lucky u, og ønsker dig en rigtig god fødsle. Er bare lidt misundelig hehe
Taak er selv helt oppe under skyerne
er lige vendt hjem fra JM. " fingre åben nu og kun kant tilbage af livmoderhalsen.. wee.. hun mente det sagtens kunne ske i løbet af weekenden, men om ik andet så får jeg prikket vandet mandag
sidst gik der 6 timer så havde jeg født, fra jeg fik prikket vandet
Silja&Noam skriver: Taak er selv helt oppe under skyerne er lige vendt hjem fra JM. " fingre åben nu og kun kant tilbage af livmoderhalsen.. wee.. hun mente det sagtens kunne ske i løbet af weekenden, men om ik andet så får jeg prikket vandet mandag sidst gik der 6 timer så havde jeg født, fra jeg fik prikket vandet
Ihhh hvor spænnende
Du må meget gerne komme med en update engang imellem
lailamik skriver: Ihhh hvor spænnende Du må meget gerne komme med en update engang imellem
Det skal jeg nok foreløbig er der ik sket en disse, men nu det jo snart mandag skal komme halv ni.. Uhh er så spændt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128