Er i ikke spændte? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

lailamik

Kom tanker om at selvfølgelig er der ikke alle der har samme termin som jeg, og derfor er nogle af jer endnu tættere på  

Er i ikki spændte, glade, bange og alt muligt? Nogle af jer står allerde til at føde 1½ uge ..ihh bare det var mig 

Har selv termin den 26. og hold da op hvor jeg bare glæder mig nu ( ud over fødslen, den skal bare være overstået ) glæder mig så meget at stå med den lille i armene 

Hvad er jeres tanker, frygter, forventninger, anelser o.a ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Silja&Noam

lailamik skriver:

Kom tanker om at selvfølgelig er der ikke alle der har samme termin som jeg, og derfor er nogle af jer endnu tættere på  

Er i ikki spændte, glade, bange og alt muligt? Nogle af jer står allerde til at føde 1½ uge ..ihh bare det var mig 

Har selv termin den 26. og hold da op hvor jeg bare glæder mig nu ( ud over fødslen, den skal bare være overstået ) glæder mig så meget at stå med den lille i armene 

Hvad er jeres tanker, frygter, forventninger, anelser o.a ?  

Jo er meget spændt glæder mig til fødslen.. Jeg ved nu at der er præcis 15 dage til. Jeg skal sættes igang af flere årsager. Det blev jeg os sidst og havde en fantastisk nem fødsel. Jeg kan slet ikke vente jeg frygter ingenting. Er bare så spændt på at møde vores søn og ser så meget frem til fødslen.. Det blir fantastisk

Anmeld

1. marts 2012

lailamik

Silja&Noam skriver:

Jo er meget spændt glæder mig til fødslen.. Jeg ved nu at der er præcis 15 dage til. Jeg skal sættes igang af flere årsager. Det blev jeg os sidst og havde en fantastisk nem fødsel. Jeg kan slet ikke vente jeg frygter ingenting. Er bare så spændt på at møde vores søn og ser så meget frem til fødslen.. Det blir fantastisk

Hov? -ser først dit indlæg nu 

Men læste i en anden debat at det så småt er begyndt at ske noget for dig nu  Ihhh lucky u, og ønsker dig en rigtig god fødsle.  Er bare lidt misundelig  hehe

Anmeld

1. marts 2012

Silja&Noam

lailamik skriver:

Hov? -ser først dit indlæg nu 

Men læste i en anden debat at det så småt er begyndt at ske noget for dig nu  Ihhh lucky u, og ønsker dig en rigtig god fødsle.  Er bare lidt misundelig  hehe

Taak er selv helt oppe under skyerne

er lige vendt hjem fra JM. " fingre åben nu og kun kant tilbage af livmoderhalsen.. wee.. hun mente det sagtens kunne ske i løbet af weekenden, men om ik andet så får jeg prikket vandet mandag

sidst gik der 6 timer så havde jeg født, fra jeg fik prikket vandet

Anmeld

2. marts 2012

lailamik

Silja&Noam skriver:

Taak er selv helt oppe under skyerne

er lige vendt hjem fra JM. " fingre åben nu og kun kant tilbage af livmoderhalsen.. wee.. hun mente det sagtens kunne ske i løbet af weekenden, men om ik andet så får jeg prikket vandet mandag

sidst gik der 6 timer så havde jeg født, fra jeg fik prikket vandet

Ihhh hvor spænnende  

Du må meget gerne komme med en update engang imellem 

Anmeld

3. marts 2012

Silja&Noam

lailamik skriver:

Ihhh hvor spænnende  

Du må meget gerne komme med en update engang imellem 

Det skal jeg nok foreløbig er der ik sket en disse, men nu det jo snart mandag skal komme halv ni.. Uhh er så spændt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.