Sulter babyen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Baby tærer på dig. Derfor skal du ikke være bekymret for babyen. Babyen er første prioritet for kroppen. Derfor man tit er træt osv. Fordi det hele går til baby inden der går noget til dig

super..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

An&Jo

Laijona Äiti skriver:

Min læge fortalte mig (da jeg havde min gravi. kvalme periode) at det kun kan skade barnet hvis jeg er underernæret/ har spiseforstyrelse.

Som an anden skrev, baby får bare fra det du allerede har i kroppen/depoter.

det er jo så bare det om jeg har en hel masse.. var jo faktisk på slankekur da jeg blev gravid, den blev dog hurtigt stoppet, og har så spist så normalt som jeg nu kunne

Anmeld

20. februar 2012

lio

An&Jo skriver:

det er jo så bare det om jeg har en hel masse.. var jo faktisk på slankekur da jeg blev gravid, den blev dog hurtigt stoppet, og har så spist så normalt som jeg nu kunne

Hvis du er undervægtig (tjek evt. bmi) ellers ingen bekymring. - Husk, den får først.

Anmeld

20. februar 2012

An&Jo

Laijona Äiti skriver:

Hvis du er undervægtig (tjek evt. bmi) ellers ingen bekymring. - Husk, den får først.

er heldigvis ikke undervægtig..

Anmeld

20. februar 2012

chael

Nej, baby skal nok klare den. Den tager det den skal bruge.

Men ville godt nok lige vende det med en læge, så du ikke kommer til at mangle væske og ikke har energi til at blive rask.

God bedring

*Camilla

Anmeld

20. februar 2012

An&Jo

chael skriver:

Nej, baby skal nok klare den. Den tager det den skal bruge.

Men ville godt nok lige vende det med en læge, så du ikke kommer til at mangle væske og ikke har energi til at blive rask.

God bedring

*Camilla

vil snakke med lægen imorgen hvis det ikke er blevet bedre..

Anmeld

20. februar 2012

Nattøs

An&Jo skriver:

vil snakke med lægen imorgen hvis det ikke er blevet bedre..

Jegdøjet sindsyg meget med opkast og kvalme i starten og kæft hvor blev jeg sur på baby hihi tabte mig 8 kg i starten for var ogsåÅåå slankekur da jeg blev gravid nåede dog kun at være på den i to uger hihi Og tror bestemt mit barn har det godt, maven vokser og mærker fint liv -)

Anmeld

20. februar 2012

lycly

Babyen skal nok tage det den har brug for - men den ender nok med at tage de reserver du selv skal bruge. Så det gør at du nok bliver rigtig rigtig træt. De oplevede jeg selv. De første 19 uger kunne jeg intet mad holde i mig. Og jeg endte med at være meget afkræftet. Men babyen havde det helt fint

Anmeld

20. februar 2012

lio

An&Jo skriver:

er heldigvis ikke undervægtig..

Så er der ingen grund til bekymring. Det går jo nok over.

Anmeld

20. februar 2012

dola

An&Jo skriver:

Jeg har de sidste par dage ikke kunnet spise noget overhovedet uden det kommer enten den ene eller anden vej ud igen (sorry for the details) og det fortsætter idag..

Jeg er SULTEN!! men lige så snart jeg spiser, ja så sidder jeg ude ved toilettet..

Kan det her gå udover baby?? Hvis jeg kun holder mig til væske, kan jeg lige holde det indenbords.. men jeg er jo ikke tørstig, jeg er sulten..

Jeg tabte mig over 10 kg i starten af min graaviditet, men min læge forsikrede mig om at den lille ikke tog skade, han fik hvad han skulle? Men jeg tog så også en vitaminpille mm. sammen med at glas saftevand inden jeg gik i seng for om natten var jeg sjællendt dårlig!

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.