Hvornår sover jeres dejlige babyer - ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Miss P

Yellow ladies

Jeg har brug for lidt sparing...

Hvornår sover jeres børn sådan ca i løbet af en dag?

Min søn er 7 uger på fredag.

Han sover formiddags og eftermiddagslur... Men men jeg skal have en lur ind til aftenstid også.. For ellers bliver han overtræt og pyldret.. & så vågner han og er lys vågen  ved 4 halv 5 tiden om morgen.. & der er jeg bestemt ikke klar til at stå ud af sengen

Kan det ikke hjælpe på det, hvis jeg prøver at få ham til at sove der ved spisetid til aften og så ligge ham i seng ved en ti tiden.. Tror i så ikke han mindst kan sove til kl 7?

Jeg er ellers en meget morgenfrisk person, men kl 4-5 stykker det er sku for tidlig.

OBS  - Han bliver ca puttet omkring kl 22 & vågner ca 2 gange om natten for at skal have flaske.

Håber der er nogle af jer, som gerne dele erfaring & måske har et par gode fif.. Ved godt at ingen børn er ens. Meeennn lidt råd og vejledning, kan helt sikkert hjælpe mig på vej.

Tusind tak - Miss Misho (Jackline)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

modesty

Jeg har ikke et godt fif, men vil bare lige sige at du ikke kan regne med at din dreng er i stand til at skabe en rytme før han er 3-4 mdr. Så små babyer som din er, skal have lov at sove og vågne som det passer dem.

Anmeld

20. februar 2012

L&V

Miss Misho skriver:

Yellow ladies

Jeg har brug for lidt sparing...

Hvornår sover jeres børn sådan ca i løbet af en dag?

Min søn er 7 uger på fredag.

Han sover formiddags og eftermiddagslur... Men men jeg skal have en lur ind til aftenstid også.. For ellers bliver han overtræt og pyldret.. & så vågner han og er lys vågen  ved 4 halv 5 tiden om morgen.. & der er jeg bestemt ikke klar til at stå ud af sengen

Kan det ikke hjælpe på det, hvis jeg prøver at få ham til at sove der ved spisetid til aften og så ligge ham i seng ved en ti tiden.. Tror i så ikke han mindst kan sove til kl 7?

Jeg er ellers en meget morgenfrisk person, men kl 4-5 stykker det er sku for tidlig.

OBS  - Han bliver ca puttet omkring kl 22 & vågner ca 2 gange om natten for at skal have flaske.

Håber der er nogle af jer, som gerne dele erfaring & måske har et par gode fif.. Ved godt at ingen børn er ens. Meeennn lidt råd og vejledning, kan helt sikkert hjælpe mig på vej.

Tusind tak - Miss Misho (Jackline)

Altså det er jo svært at tvinge dem til at sove men syntes da det lyder meget fornuftigt med en lur ved en 7 tiden..

Hvordan får du ham til at sove når du ellers putter ham til lure eller natten??

Anmeld

20. februar 2012

Gaia

Jeg ville putte ham til natten omkring kl. 19.30-20.30 tiden.  Det tror jeg er bedre end en aften lur. 

Anmeld

20. februar 2012

Mettefpigen

Min basse er snart 6 måneder og han har ikk nogen rytme endnu....

Anmeld

20. februar 2012

Nulle6

Hej

jeg har også en søn der er 7 uger på onsdag, men han sover altså når det passer ham, han sover gerne efter hver gang han har spist..

her hjemme bliver han først puttet når vi går i seng ved 22-23 tiden, inden da sover han ved os i stuen (Det er nok bare os der ikke får lagt ham tidligere) og så sover han til ca. 3 og får mad og så vågner han mellem 6-7

jeg tror ikke man kan ændre så meget på deres "rytme".. det må vi vente med at gøre til de bliver lidt større...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.