Jeg gider ikke at være gravid mere!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår tror i at jeg føder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.221 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nu i 38 uge og nu gider jeg bare ikke at være gravid mere. Føler mig så besværet, kan ikke sove om natten, tisser mindst en gang i timen og så trykker bettemanden bare på alt, hvad han kan trykke på inde i maven.. Ved godt at det lyder som luksus problemer, men jeg synes at det er så hårdt nu 

Jeg har plukkeveer konstant, har en murren i underlivet, får en del jag i skeden. Tror i at det er tegn på snarlig fødsel? 

Stem gerne i min afstemning 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

chael

Jeg havde snyde veer her 3. Gang fra uge 37. Og fødte først 41+1

Så det er aldrig til at sige hvornår, hvordan og hvorledes. Det kommer når det kommer

Og stemmer derfor blankt

Men den er lige rundt hjørnet, det er sikkert

*Camilla

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

chael skriver:

Jeg havde snyde veer her 3. Gang fra uge 37. Og fødte først 41+1

Så det er aldrig til at sige hvornår, hvordan og hvorledes. Det kommer når det kommer

Og stemmer derfor blankt

Men den er lige rundt hjørnet, det er sikkert

*Camilla

Øv.. håbede ellers på at det var fordi der var noget under opsegling.. 

Heldigvis kan der ikke gå lang tid endnu, før han er ude i mine arme 

Anmeld

20. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg er nu i 38 uge og nu gider jeg bare ikke at være gravid mere. Føler mig så besværet, kan ikke sove om natten, tisser mindst en gang i timen og så trykker bettemanden bare på alt, hvad han kan trykke på inde i maven.. Ved godt at det lyder som luksus problemer, men jeg synes at det er så hårdt nu 

Jeg har plukkeveer konstant, har en murren i underlivet, får en del jag i skeden. Tror i at det er tegn på snarlig fødsel? 

jeg havde det ligesådan i 3 dage. 4.dag havde jeg ingen plukveer og havde det helt fint, men så om natten gik vandet

Jeg fødte i uge 37+0

Så måske det er tegn på snarlig fødsel. Men kender nogle der havde plukveer i længere tid før de fødte. Så det er svært at sige.

Kydser fingre for at du ikke går over tid

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

jeg havde det ligesådan i 3 dage. 4.dag havde jeg ingen plukveer og havde det helt fint, men så om natten gik vandet

Jeg fødte i uge 37+0

Så måske det er tegn på snarlig fødsel. Men kender nogle der havde plukveer i længere tid før de fødte. Så det er svært at sige.

Kydser fingre for at du ikke går over tid

Man kunne have lov at håbe på, at det samme sker for mig.. 

Tak jeg håber godt nok heller ikke at jeg går over tid, puha.. 

Anmeld

20. februar 2012

MissTas

Anonym skriver:

jeg har haft det akkurat som dig bare siden uge 37+0 ca. jeg er i dag 39+6 og der er stadig ikke sket noget.. bliver dog sat i gang i morgen ..

men det behøver ikke være tegn på snarlig fødsel.. sådan der kan man have det en del uger før man føder.. men pøj pøj

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg har haft det akkurat som dig bare siden uge 37+0 ca. jeg er i dag 39+6 og der er stadig ikke sket noget.. bliver dog sat i gang i morgen ..

men det behøver ikke være tegn på snarlig fødsel.. sådan der kan man have det en del uger før man føder.. men pøj pøj

Ja okay, så kan jeg godt se at jeg ikke skal brokke mig 

Men dejligt at du bliver sat igang imorgen - hvordan kan det være at du bliver sat igang? 

Anmeld

20. februar 2012

MissTas

Anonym skriver:

Ja okay, så kan jeg godt se at jeg ikke skal brokke mig 

Men dejligt at du bliver sat igang imorgen - hvordan kan det være at du bliver sat igang? 

fordi jeg har leverbetinget graviditetskløe.. min lever fungerer ikke optimalt under min graviditet her til slut, så må ikke gå over termin så ja, det er vildt dejligt.. glæder mig bare så meget selvom jeg ved at jeg kan risikerer først at føde onsdag eller torsdag.. meen ved det er i gang fra i morgen af, så det er skønt

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

Nå okay, på den måde.. 

Så må du have rigtig held og lykke med den kommende fødsel 

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

fordi jeg har leverbetinget graviditetskløe.. min lever fungerer ikke optimalt under min graviditet her til slut, så må ikke gå over termin så ja, det er vildt dejligt.. glæder mig bare så meget selvom jeg ved at jeg kan risikerer først at føde onsdag eller torsdag.. meen ved det er i gang fra i morgen af, så det er skønt

fik dig ikke lige citeret.. Kig op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.