Så er Naia kommet ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

SaNiNa

For første gang sov Naia sin formiddags lur ude i haven i sin barnvogn, hun ville kun sove på min arm inden og sov kun 15-30 min hvilket jeg ikke syntes var helt nok 2-3 gange om dagen.

Samtidig kom hun over i sin egen seng i nat og hun har bare sovet hele natten kun lige vågen ved en 3 tiden fordi hun var sulten.

Hvordan sover jeres i løbet af dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

MaybeBaby

SaNiNa skriver:

For første gang sov Naia sin formiddags lur ude i haven i sin barnvogn, hun ville kun sove på min arm inden og sov kun 15-30 min hvilket jeg ikke syntes var helt nok 2-3 gange om dagen.

Samtidig kom hun over i sin egen seng i nat og hun har bare sovet hele natten kun lige vågen ved en 3 tiden fordi hun var sulten.

Hvordan sover jeres i løbet af dagen?

Oftest så tager han en morfar på i snit 45 min om formiddagen, så enten en morfar til eller den "lange lur" på i snit 3 timer og så en morfar eller en lidt længere på et par timer fra 17-19 og så i seng kl 20.30 igen og så sove til kl 7 med en omgang mad i løbet af natten. Oftest omkring kl 5

Anmeld

21. februar 2012

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Oftest så tager han en morfar på i snit 45 min om formiddagen, så enten en morfar til eller den "lange lur" på i snit 3 timer og så en morfar eller en lidt længere på et par timer fra 17-19 og så i seng kl 20.30 igen og så sove til kl 7 med en omgang mad i løbet af natten. Oftest omkring kl 5

Er glad for du skrive han også stadig spiser om natten. for var begyndt at tænke om naia skulle trækkes så hun ikke fik lov at spise da jeg syntes at høre alle sover igennem.

Nicklas har aldrig spist om natten lige som sin søster gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.