lidt nervøs for i morgen .. men glæder mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

MissTas

Hej piger ..

Nøj hvor er jeg spændt på i morgen tidlig, hvor jeg skal sættes i gang.. der er bare så mange tanker.. bliver det et langt forløb, kommer det til at gå forholdsvis stærkt, er jeg mon nok åben til de kan tage vandet med det samme osv. er sq lidt nervøs må jeg indrømme.. har set så meget frem til den her fødsel, at jeg er blevet helt nervøs Håber hvert fald på at min fødsel bliver noget lettere end min graviditet ..

tænk engang, inden for få dage er jeg MOR ej hvor er det bare fantastisk.. dagen i dag kan bare ikke gå stærkt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

maria_wlt

Kan godt forstå at du er spændt.. Det er om noget også en spændende dag.. Måske en fødselsdag 

Håber at det hele går godt og smertefrit, og at hun er samarbejdsvillig 

Anmeld

20. februar 2012

morethanperfect

MissTas skriver:

Hej piger ..

Nøj hvor er jeg spændt på i morgen tidlig, hvor jeg skal sættes i gang.. der er bare så mange tanker.. bliver det et langt forløb, kommer det til at gå forholdsvis stærkt, er jeg mon nok åben til de kan tage vandet med det samme osv. er sq lidt nervøs må jeg indrømme.. har set så meget frem til den her fødsel, at jeg er blevet helt nervøs Håber hvert fald på at min fødsel bliver noget lettere end min graviditet ..

tænk engang, inden for få dage er jeg MOR ej hvor er det bare fantastisk.. dagen i dag kan bare ikke gå stærkt nok

Det er så spændende
Jeg blev også sat i gang ..

Held og lykke med fødslen i hvert fald ! Håber den forløber perfekt

Anmeld

20. februar 2012

MissTas

morethanperfect skriver:

Det er så spændende
Jeg blev også sat i gang ..

Held og lykke med fødslen i hvert fald ! Håber den forløber perfekt

det er vildt spændende.. tror sq ikke jeg får meget søvn i nat, selvom det er utrolig vigtigt :O ..

tusind tak.. håber virkelig at det bliver en drømme fødsel

Anmeld

20. februar 2012

MissTas

maria_wlt skriver:

Kan godt forstå at du er spændt.. Det er om noget også en spændende dag.. Måske en fødselsdag 

Håber at det hele går godt og smertefrit, og at hun er samarbejdsvillig 

jaa, håber SÅ meget at hun kommer i morgen på hendes termin.. det er hendes tip oldemors fødselsdag, så ville betyde meget for min mormor, hendes oldemor hehe..

Håber også hun er samarbejdsvillig, men det vil tiden jo vise

Anmeld

20. februar 2012

Lone Jakobsen

nej hvor er det spændende. håber på et roligt og ikke alt for langt forløb.

Anmeld

20. februar 2012

Mor til Majbørn

Spaendende spaendende - det bliver saa nemt som at klo sig i nakken... eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.