Søger ventetøj str xl/xxl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. februar 2012

livhemdrup

mizz-lillemor06 skriver:

anden gang går altid hurtigere med maven. det gjorde det også hos mig.  men det er jo kun dejligt synes jeg.

men her er lidt tøj. håber det kan bruges

De sorte bukser hvor brede er de i lårerne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

mizz-lillemor06

livhemdrup skriver:

De sorte bukser hvor brede er de i lårerne??

altså jeg har STORE lår og jeg kunne godt passe dem. men de måler 70 og så er det stretch(eller hvordan det staves) så de kan give sig lidt mere. men super lækre og have på.

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

mizz-lillemor06 skriver:

altså jeg har STORE lår og jeg kunne godt passe dem. men de måler 70 og så er det stretch(eller hvordan det staves) så de kan give sig lidt mere. men super lækre og have på.

Det er nemlig lige mit problem det er at jeg har store lår smiler. hvis jeg køber det hele minus de korte sorte bukser hvad tænker du så af pris??

Anmeld

22. februar 2012

mizz-lillemor06

livhemdrup skriver:

Det er nemlig lige mit problem det er at jeg har store lår smiler. hvis jeg køber det hele minus de korte sorte bukser hvad tænker du så af pris??

tænker lidt 500 hva siger du til det?? er til at snakke med

Anmeld

22. februar 2012

mizz-lillemor06

livhemdrup skriver:

har også en graviditets badedragt i helt sort og en sort amme top. en der sidder tæt. og lige to undertrøjer. en i sort og en i lys orange/beige ala hudfarve

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

mizz-lillemor06 skriver:

tænker lidt 500 hva siger du til det?? er til at snakke med

Skal lige Se hvor mange penge jeg kan hive ud af budgettet vender lige tilbage.

Anmeld

22. februar 2012

mizz-lillemor06

livhemdrup skriver:

Skal lige Se hvor mange penge jeg kan hive ud af budgettet vender lige tilbage.

er som sagt til at handle med for det ligger på og fylder. skal ikke have flere børn så skal jo bare af med det. men du får jo også en del tøj for pengene

Anmeld

22. februar 2012

livhemdrup

mizz-lillemor06 skriver:

er som sagt til at handle med for det ligger på og fylder. skal ikke have flere børn så skal jo bare af med det. men du får jo også en del tøj for pengene

Ja det gør jeg. Mit budget er bare meget stramt for tiden. Så skal lige se om jeg kan hive alle pengene ud.

Anmeld

22. februar 2012

mizz-lillemor06

livhemdrup skriver:

Ja det gør jeg. Mit budget er bare meget stramt for tiden. Så skal lige se om jeg kan hive alle pengene ud.

forstå kun alt for godt det der. havde selv et stramt budget december og januar. det er træls sådan noget men sådan er det jo bare ind imellem. men det kan du jo lige se. skal jo gå op for begge parter.

Anmeld

22. februar 2012

mizz-lillemor06

livhemdrup skriver:

men hvis du giver besked hurtigst muligt fordi ellers vil jeg sætte det tilsalg her inde. nu har du jo lige første ret på det så venter bare på du finde ud af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.