What ?? :-d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Vinker

Anonym skriver:

Skriver anonym, da min familie og andre ikke skal vide noget endnu...

Min kæreste og jeg har i halvanden år prøvet at blive gravide men det så ud som om det ikke kunne lade sig gøre, vi har både prøvet at teste med ÆL og alle mulige andre ting, men intet virkede.

Jeg har mange mdr troet jeg har været gravid pga falske tegn og ren indbildning

MEEN her til morgen stod jeg op og var en dag over tiden, og min mens plejer at komme rimelig på slaget. jeg havde igår aftes det lidt skidt og blev svimmel hver gang jeg bevægede mig, og var MEGET træt. men ellers ingen symptomer overhovedet denne mdr fordi jeg valgte at ligge det på hylden pga jeg var ved at eksplodere over alt den tænken på babypjojekt

Jeg tog "for sjov" en test og regnede stærkt med et negativ resultat som altid, men efter blot nogle sekunder var testene bragende positive ???  

Hvis dette virkelig er rigtig så er jeg ligenu jordens lykkeligste menneske

Iiiih hvor fantastisk - De er da bare SÅ FLOTTE positive. Ååååh kan godt forstå du er glad. ENDELIG er det jeres tur

TILLYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Gry91

TILLYKKE !  

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

mange taaak Er SÅÅ glad

Anmeld

20. februar 2012

Tona

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har i halvanden år prøvet at blive gravide men det så ud som om det ikke kunne lade sig gøre, vi har både prøvet at teste med ÆL og alle mulige andre ting, men intet virkede.

MEEN her til morgen stod jeg op og var en dag over tiden, og min mens plejer at komme rimelig på slaget. jeg havde igår aftes det lidt skidt og blev svimmel hver gang jeg bevægede mig, og var MEGET træt. men ellers ingen symptomer overhovedet denne mdr fordi jeg valgte at ligge det på hylden pga jeg var ved at eksplodere over alt den tænken på babypjojekt

Jeg tog "for sjov" en test og regnede stærkt med et negativ resultat som altid, men efter blot nogle sekunder var testene bragende positive ???  

Stort tillykke

Anmeld

20. februar 2012

Frk.S

Selvfølgelig er det rigtigt. Stort stort tillykke!

Anmeld

20. februar 2012

betina

STORT tillykke

Anmeld

20. februar 2012

Nettemor

Tillykke

Anmeld

20. februar 2012

Mor til Majbørn

Iiiih - tillykke tillykke

Anmeld

20. februar 2012

Anonym trådstarter

iiiiih mange tak det er så uvirkeligt ligenu !!! Er bare så glad og kan næsten ikke fatte det !! ´

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Anonym skriver:

tillykke vi kan næsten følges ad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.