Hyletone i øret!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.335 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. februar 2012

HeidiW86

Godmorgen piger...

Jeg må bruge noget hjælp nu, i aftes da vi gik i seng og jeg slukkede fjernsynet kom der pludselig en hyletone i mit øre, den kommer når jeg bevæger mig, snakker eller der er lyde!! 

Øer der nogen som har prøvet det???? Jeg bliver jo sindsyg og har ikke sovet det halve af natten!! 

Er i uge 23+6!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Michael healer

HeidiW86 skriver:

Godmorgen piger...

Jeg må bruge noget hjælp nu, i aftes da vi gik i seng og jeg slukkede fjernsynet kom der pludselig en hyletone i mit øre, den kommer når jeg bevæger mig, snakker eller der er lyde!! 

Øer der nogen som har prøvet det???? Jeg bliver jo sindsyg og har ikke sovet det halve af natten!! 

Er i uge 23+6!!!

Nej har ikke prøvet det, først lød det som tinitus ud fra din beskrivelse, men det passer jo ikke på at det kun er når du bevæger dig, snakker eller der er lyde, så vidt jeg ved.

Håber andre kan komme med nogle forklaringer, jeg syntes det lyder mærkeligt

Anmeld

20. februar 2012

Michael healer

HeidiW86 skriver:

Godmorgen piger...

Er i uge 23+6!!!

fandt lige denne tråd, som muligvis handler om samme problematik som du har se selv her

http://www.kandu.dk/spg56440.aspx

Anmeld

20. februar 2012

HeidiW86

Michael healer skriver:

fandt lige denne tråd, som muligvis handler om samme problematik som du har se selv her

http://www.kandu.dk/spg56440.aspx

Mange tak skal du have !! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.