Hvad er jeres mening om rugemødre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. februar 2012

Anonym trådstarter

I den danske lovgivning står der at en veninde eller søster må gerne være rugemor for et par, bare man ikke får penge for det. Hvis det var min bror og hans kone der ikke kunne få børn så ville jeg helt sikkert gøre for dem helt gratis. Hvad med jer?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

L&V

Sådan har jeg det os. Men tror ikke jeg ku i sidste ende

Anmeld

19. februar 2012

sommerfuglen82

Syntes det er rigtig flot at der er nogen der gør det for andre

Ville bare ikke selv kunne,syntes det er hårdt at være gravid og at føde, så derfor ville jeg ikke..tror egentlig også jeg ville få svært ved at skulle give barnet fra mig,selv om det ikke var "mit" 

Anmeld

20. februar 2012

4kløver

Anonym skriver:

I den danske lovgivning står der at en veninde eller søster må gerne være rugemor for et par, bare man ikke får penge for det. Hvis det var min bror og hans kone der ikke kunne få børn så ville jeg helt sikkert gøre for dem helt gratis. Hvad med jer?  

Nop her ville det koste en fedtsugning brystløft..
Nej jeg ville gøre det for min søster..

Anmeld

20. februar 2012

Camilla..

jeg ville ikke kunne bære på et barn i 40 uger. uden at knytte et mor bånd til barnet.

det at mærke liv føreste gang, føde barnet også bare gi det væk.

ikke engang til min bror, ville jeg kunne gøre det. Så kunne han " låne " mine børn lidt ofte 

Anmeld

20. februar 2012

lori11

Jeg tror det må være hårdt at give det fra sig.. og hvis det var mig som min søster eller veninde var rugemor for, så ville jeg nok hle tiden være bange for de fortrød

Jeg Synes det er sjovt at det er lovligt, når ens veninde eller søster ikke engang må doner æg til en  det synes jeg faktisk er for dårligt.. det er da lidt nemmere at forholde sig til at give æg væk, synes jeg

Anmeld

20. februar 2012

quity

Anonym skriver:

Jeg vil aldrig kunne være rugemor for nogen, af den simple grund at jeg vil ikke kunne give barnet fra mig.

Derimod vil jegtil hver en tid og uden at blinke med øjnene donere æg til min bror og svigerinde hvis de stod i den situation at de ik kunne få børn.

Anmeld

20. februar 2012

morbibi

Anonym skriver:

For nogle år siden, ville jeg have sagt ja. Men nu ville jeg ikke gøre det

Anmeld

20. februar 2012

MissTas

Anonym skriver:

det er virkelig flot af dem der kan, men jeg ville simpelthen bare ikke kunne gøre det :O

Anmeld

20. februar 2012

maria_wlt

Jeg ville godt kunne gøre det.. Hvis det ikke var mit æg.. Så er det jo IKKE mit barn og så ville jeg ikke have et problem med det.. Det ville helt sikkert være et helt speciel barn for mig, men ikke mit eget.

ja jeg ville godt kunne gøre det for et par der var specielt for mig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.