Viktor får mere og mere pause fra hans Cpap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2012

Malthesmoar

Uhh hvor dejligt for jer og guldklumpenDejligt i snart ka komme hjem-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Nessie

Hvor er han sej

Jeg kan godt forstå han godt snart vil hjem, der ER ikke specielt hyggeligt på et hospital, og han vil da prøve at sove i sin egen seng om natten

Anmeld

21. februar 2012

Den kommende far

Nessie skriver:

Hvor er han sej

Jeg kan godt forstå han godt snart vil hjem, der ER ikke specielt hyggeligt på et hospital, og han vil da prøve at sove i sin egen seng om natten

glæder mig så meget første gang vi ligger ham i sin egen seng. Nogle dage efter Viktor blev født var jeg hjemme for at hente tøj osv derhjemme. I den forbindelse lukkede jeg døren ind til hans værelse for at min kæreste ikke skulle se ind på hans værelse som det første hvis vi kom hjem uden ham hvis han var død. Det er så dejligt at det aldrig blev aktuelt

Anmeld

21. februar 2012

Rebecca55

Den kommende far skriver:

Viktor har bestemt sig for at ville hjem fra sygehuset Han er nu begyndt at holde pauser fra hans Cpap. Han er dog meget foran tidsplanen da han holder 18-20 timers pause om dagen hvor han kun burde holde max 14-16 timer i ofrhold til hvad hans lunger er udviklet til. 

lægerne er endnu engang imponeret over vores lille supermand Så dejligt han vil hjem - vi glæder os så meget til at få ham med hjem

http://www.babydutten.blogspot.com/2012/02/cpap-pause.html

Hvor er det dejligt at høre det går så godt. Har været inde og læse på din blog og blev da helt rørt over lille mandens viljestyrke og mod på livet... Håber jer alt mulig held og lykke frem over.

Anmeld

21. februar 2012

B&J

ej hvor bliver det fantastisk, når i skal have ham med hjem og ja han er godt nok en super mand

Anmeld

21. februar 2012

Den kommende far

B&J skriver:

ej hvor bliver det fantastisk, når i skal have ham med hjem og ja han er godt nok en super mand

det bliver så dejligt

Anmeld

21. februar 2012

Mor-til-asta-09

Viktor har bestemt sig for at ville hjem fra sygehuset Han er nu begyndt at holde pauser fra hans Cpap. Han er dog meget foran tidsplanen da han holder 18-20 timers pause om dagen hvor han kun burde holde max 14-16 timer i ofrhold til hvad hans lunger er udviklet til. 

lægerne er endnu engang imponeret over vores lille supermand Så dejligt han vil hjem - vi glæder os så meget til at få ham med hjem

Super dejligt det går fremad med Viktor.. Hvor ser han bare lækker ud

Anmeld

21. februar 2012

Den kommende far

Mor-til-asta-09 skriver:

Super dejligt det går fremad med Viktor.. Hvor ser han bare lækker ud

ja det han ihvertfald

Anmeld

22. februar 2012

Nessie

glæder mig så meget første gang vi ligger ham i sin egen seng. Nogle dage efter Viktor blev født var jeg hjemme for at hente tøj osv derhjemme. I den forbindelse lukkede jeg døren ind til hans værelse for at min kæreste ikke skulle se ind på hans værelse som det første hvis vi kom hjem uden ham hvis han var død. Det er så dejligt at det aldrig blev aktuelt

Puha, det må også have været hårdt, og I må have haft en masse tanker at tumle med.
Det er så skønt at det går godt,og han forhåbentlig snart kan komme hjem, så I kan være en rigtig familie uden sygeplejersker og læger

Anmeld

22. februar 2012

Zeus

Nøj nogen lækre billeder af ham Jeg har kun været inde på jeres blog et par gange, så det er første gang jeg ser ham i normalt tøj

Og det var da fantastiske nyheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.