Har lige et ? til sutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. marts 2008

Joan ( Smallie )

Nu er Niels blevet så gammel han ikke gider sutter ( har han nu aldrig rigtig gidet ) mere. Skal de så bare smides ud eller kan man gemme dem. Og hvad med sutte flasker hvordan skal de pakkes væk og kan man bruge sutten der på til den næste også.

Nu har jeg brugt amme brikker til ham her ( håber jeg ikke jeg skal bruge til den næste ) men de må da kan gemmes. Hvordan??

Kom tøser hjælp mig lige. Ved jo ikke en skid om sådan noget :$

Krams Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Nadi

Jeg har faktisk haft samme tanker, og jeg er kommet til den konklusion at sutterne bliver smidt ud løbende, så når han er færdig med at bruge dem for good så er der ikke noget at komme efter. Det gør dem til suttflaskerne også, men alt afhængig f hvornår jeg har købt suterne og hvor meget han har brugt dem, så bliver de gemt. Og suttebrikkerne har jeg i en box, men de ryger også ud, har dem bare så jeg kan huske mærket til næste gang.

Håber du kan bruge det til noget??

-Nadia

Anmeld

6. marts 2008

Mie A

Personligt ville jeg smide det ud og ikke gemme noget af det til den næste...

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

haha jeg har gemt alt vores fra alexander!
jeg kogte det, lod det tørre, og så smed jeg det i en pose og så i skabet.

vi bruger både flasker og har brugt de samme sutterikker fra dengang

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

Joan ( Smallie ) skriver:

Nu er Niels blevet så gammel han ikke gider sutter ( har han nu aldrig rigtig gidet ) mere. Skal de så bare smides ud eller kan man gemme dem. Og hvad med sutte flasker hvordan skal de pakkes væk og kan man bruge sutten der på til den næste også.

Nu har jeg brugt amme brikker til ham her ( håber jeg ikke jeg skal bruge til den næste ) men de må da kan gemmes. Hvordan??

Kom tøser hjælp mig lige. Ved jo ikke en skid om sådan noget :$

Krams Joan

ps sutter som man sutter på blir hverken gemt eller delt. de er personlige

Anmeld

6. marts 2008

Anja

Alle sutter ryger ud, det samme gør sutterne til flaskerne, men selv flaskerne gemmer jeg. Har et par stykker fra Jonas som jeg også bruger nu. Synes avent flaskerne er rigeligt dyre, så de koges og genbruges og så købes der nye sutter til dem.

Anmeld

6. marts 2008

ka li ja

Anja skriver:

Alle sutter ryger ud, det samme gør sutterne til flaskerne, men selv flaskerne gemmer jeg. Har et par stykker fra Jonas som jeg også bruger nu. Synes avent flaskerne er rigeligt dyre, så de koges og genbruges og så købes der nye sutter til dem.

ja vi har også avent flaskerne, men havde ikke tænkt på at købe nye sutter, og de virker jo fint.
syntes da også at huske de kostede en del

Anmeld

6. marts 2008

Anja

Ja, de er jo ikke ligefrem gratis, men mener at de koster 45 kr for to sutter .... Jeg har købt nye, da jeg er nervøs for at de gamle var for slidte og bakteriebefængte. Ved godt, at de vel ikke er det, når de er kogt, men ..... ja, hva´ ka´ jeg sige andet end Hønemor = mig :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.