Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja der er jo 3 muligheder når det er til en på 4 md, det skal jo være glutenfri. Hirse, majs og rismel.
Men her hittede hirsegrød.
Dog er min datter lidt vanskelig så hun fortrækker købe grød, tror hun har arvede sin far MEGET søde tand.
Timmner skriver: Min søn bliver 2 måneder imorgen ... Så vil gerne vide hvad slags grød i giver en baby på 4 måneder altså hjemmelavet.. og nogle gode opskrifter..
Min søn bliver 2 måneder imorgen ... Så vil gerne vide hvad slags grød i giver en baby på 4 måneder altså hjemmelavet.. og nogle gode opskrifter..
Jeg lavede risgrød, købte rismel i Irma og brugte opskriften fra den Big de har på apoteket om børn og mad koster 60 kr men jeg syntes den var pengene værd.
INGEN...som udgangspunkt, det anbefales at amme til 6 mdr..
Her er det os hirse der er farvoritten også får hun bioghvedegrød og en sjælden gang majs grød.. Ris grød dur ikke til hendes mave
Om aftenen er det grønsagsmos der er på menuen, det kan være blomkål, brocoli, kartofler, gulerøder eller pastinak
raca skriver: INGEN...som udgangspunkt, det anbefales at amme til 6 mdr..
Men som du selv skriver så er det en anbefaling og ikke en lov
Her hitter majsgrød Med lidt frugtmos i..
http://www.sst.dk/publ/Publ2011/CFF/Boern/MadSpaedboernSmaaboern2011.pdf
De har masser af gode opskrifter.. tror de "det første skemad" starter på side 40...
Normalt starter man med enten ris, hirse eller majs. Vi er startet med risgrød, da der ikke er hverken frugt eller grønt i. Vores pige har haft lidt vrøvl med maven og frugt kan være lidt hårdt for maven. Jeg ville klart ligge "blødt" ud.
Man kan købe Pama Risgrød, som man bare skal koge med mælk og det koster lige omkring 13 kr.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128