Drengetøj str 74. 5 kr. pr. del

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. februar 2012

AnneL

Perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2012

Saka

AnneL skriver:

Billede 1 og 2:

- 5 kr. pr. stk. 

Billede 3:

- 10 kr. pr. stk. for de 2 første rækker. 

- 15 kr. pr. stk. / sæt for de 2 sidste rækker.

Billede 4:

- Grå strik 20 kr.

- Sæt med stribet cardigan 30 kr.

- Brunt/lyseblåt sæt fra Bumbitt 40 kr.

- Sæt med selebukser samt bodye fra Next 50 kr.

Eller KOM MED ET BUD  Se også mine andre annoncer 

Hvad er tilbage?

Anmeld

19. februar 2012

AnneL

Mettefpigen skriver:

Hvad skal du have for hele billed 3 og det lyseblå og brune sæt på billed 4??  Og hvad havde du tilbage på billed 4??

Hele billede 3 minus supermandsdragten - som er solgt + "rock star" sættet med brune bukser og lyseblå t-shirt skal jeg have 145 kr. + porto.

På billede 4 er selebukse sættet samt den grå strik solgt. 

Anmeld

19. februar 2012

AnneL

Saka skriver:

Hvad er tilbage?

Jeg har rettet annonncen til

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

AnneL skriver:

Hele billede 3 minus supermandsdragten - som er solgt + "rock star" sættet med brune bukser og lyseblå t-shirt skal jeg have 145 kr. + porto.

På billede 4 er selebukse sættet samt den grå strik solgt. 

Okay  Kunne godt tænke mig billed 3 og "resten" af billed 4  Men ved ikk om jeg kan "reservere" det til jeg får penge og ca 10 dage...?? Rimelig dyr barnedåbsmåned Hvis jeg ikk kan er det helt fair...

Anmeld

19. februar 2012

AnneL

Mettefpigen skriver:

Okay  Kunne godt tænke mig billed 3 og "resten" af billed 4  Men ved ikk om jeg kan "reservere" det til jeg får penge og ca 10 dage...?? Rimelig dyr barnedåbsmåned Hvis jeg ikk kan er det helt fair...

Der er så for 175 kr + porto (som nok vil blive 51 kr - men kan godt veje efter hvis du har interesse)

Hvis du er interesseret kan jeg godt ligge det til side, HVIS du lover at købe det (det betyder også, at du IKKE kan springe fra)  Bare så surt at reservere det, også hopper køber fra 

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

AnneL skriver:

Der er så for 175 kr + porto (som nok vil blive 51 kr - men kan godt veje efter hvis du har interesse)

Hvis du er interesseret kan jeg godt ligge det til side, HVIS du lover at købe det (det betyder også, at du IKKE kan springe fra)  Bare så surt at reservere det, også hopper køber fra 

Det lyder rigtig godt  Jeg LOVER at købe det  Også derfor jeg skrev at hvis jeg ikk kunne så var det hlet fint... Kan sagtens forstå hvis du ikk har lyst, specielt hvis der er mange der viser interesse... Synes bare det ser SÅ fedt ud

Tusind tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. februar 2012

AnneL

Mettefpigen skriver:

Det lyder rigtig godt  Jeg LOVER at købe det  Også derfor jeg skrev at hvis jeg ikk kunne så var det hlet fint... Kan sagtens forstå hvis du ikk har lyst, specielt hvis der er mange der viser interesse... Synes bare det ser SÅ fedt ud

Tusind tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ligger det til dig. Sender dig lige et brev, så vi ikke "forsvinder fra hinanden"

Anmeld

19. februar 2012

Mettefpigen

AnneL skriver:

Jeg ligger det til dig. Sender dig lige et brev, så vi ikke "forsvinder fra hinanden"

Det lyder helt fint  Skriver til idg lige så snart der glider penge ind på kontoen

Anmeld

19. februar 2012

jeanne-skat

AnneL skriver:

Billede 1 og 2:

- 5 kr. pr. stk. (3 par selebukser er solgt)

Billede 2:

- 10 kr. pr. stk. for de 2 første rækker. 

- 15 kr. pr. stk. / sæt for de 2 sidste rækker. (supermands dragt er solgt)

Billede 3:

- Grå strik 20 kr. (solgt)

- Sæt med stribet cardigan 30 kr.

- Brunt/lyseblåt sæt fra Bumbitt 40 kr.

- Sæt med selebukser samt bodye fra Next 50 kr. (solgt)

Eller KOM MED ET BUD  Se også mine andre annoncer 

pris på billed 3 de bruge smæk bukser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.