Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Billede 1:
- Bodyer: 10 kr. pr. stk.
- Krymmel sommerdragt (kun brugt få gange) 50 kr.
Billede 2 og 3:
5 kr. pr. stk.
Eller KOM MED ET BUD Se også mine andre annoncer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2 bagerste bodyer i anden række (billede 2) er solgt.
AnneL skriver: Billede 1: - 5 kr. pr. stk. Billede 2: - Bodyer: 10 kr. pr. stk. - Krymmel sommerdragt (kan brugt få gange) 50 kr. - Next bukser, brugt få gange 40 kr. Eller KOM MED ET BUD Se også mine andre annoncer
- 5 kr. pr. stk.
Billede 2:
- Krymmel sommerdragt (kan brugt få gange) 50 kr.
- Next bukser, brugt få gange 40 kr.
Saka skriver: Hvordan er standen på joggin sættene på billede 1
Hvordan er standen på joggin sættene på billede 1
Det er i fin stand. Er ikke brugt meget.
AnneL skriver: Billede 1: - 5 kr. pr. stk. Billede 2: - Bodyer: 10 kr. pr. stk. - Krymmel sommerdragt (kun brugt få gange) 50 kr. - Next bukser, brugt få gange 40 kr. Eller KOM MED ET BUD Se også mine andre annoncer
Next bukserne for neden, hvilket stof er det?
signe. skriver: Next bukserne for neden, hvilket stof er det?
Hmm... Hvad skal man kalde det? Blødt lærreds stof, hvis der er noget der hedder det. Kan evt tjekke mærket når jeg kommer hjem
AnneL skriver: Hmm... Hvad skal man kalde det? Blødt lærreds stof, hvis der er noget der hedder det. Kan evt tjekke mærket når jeg kommer hjem
Okay, det må du gerne.. Hvis bare det ikke er fløjl/velur/joggingbuks agtigt stof, så er jeg meget interesseret
signe. skriver: Okay, det må du gerne.. Hvis bare det ikke er fløjl/velur/joggingbuks agtigt stof, så er jeg meget interesseret
Det er hverken joggin, fløjl eller velour.
AnneL skriver: Det er hverken joggin, fløjl eller velour.
Okay, og standen er fin? er de foret? kommer de fra røgfrit hjem?
signe. skriver: Okay, og standen er fin? er de foret? kommer de fra røgfrit hjem?
Jeg kan lige tjekke standen igen, men de skulle være ret fine, ikke rigtig noget slid. De er foret ja. Og ingen ryger i vores hjem, heller ingen dyr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128